Specialist achiziții publice
CAPCS
№8598106, 27 января 2020
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Obiectivele postului:
Desfășurarea procedurilor de achiziții publice
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare în domeniul finanțelor/ economic/ juridic
- Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator și cunoașterea avansată a aplicațiilor MS
Word și Excel;
- Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române, și a limbii ruse și engleze – citire și înțelegere -
Competențe:
integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate,
credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;
- Abilități excelente de comunicare verbală și în scris, capacitate de analiză și sinteză a informației,
capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat, responsabil.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
- Experiență specifică în domeniul achizițiilor publice
- Cunoașterea legislației din domeniul achizițiilor publice
- Cunoaștere unor limbi moderne (altele decât engleza).
Principalele atribuții funcționale:
- elaborarea documentației de atribuire;
- participarea în grupurile de lucru pentru achiziții;
- introducerea datelor în SIA RSAP;
- alte activități aferente procesului de achiziție publică.
Pentru participarea la concurs remiteți CV-ul la adresa de e-mail: office@capcs.md ,
sergiu.balta@capcs.md, tel. 022884244. Adresa: mun. Chișinău, str. Korolenko, 2/1
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Desfășurarea procedurilor de achiziții publice
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare în domeniul finanțelor/ economic/ juridic
- Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator și cunoașterea avansată a aplicațiilor MS
Word și Excel;
- Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române, și a limbii ruse și engleze – citire și înțelegere -
Competențe:
integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate,
credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;
- Abilități excelente de comunicare verbală și în scris, capacitate de analiză și sinteză a informației,
capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat, responsabil.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
- Experiență specifică în domeniul achizițiilor publice
- Cunoașterea legislației din domeniul achizițiilor publice
- Cunoaștere unor limbi moderne (altele decât engleza).
Principalele atribuții funcționale:
- elaborarea documentației de atribuire;
- participarea în grupurile de lucru pentru achiziții;
- introducerea datelor în SIA RSAP;
- alte activități aferente procesului de achiziție publică.
Pentru participarea la concurs remiteți CV-ul la adresa de e-mail: office@capcs.md ,
sergiu.balta@capcs.md, tel. 022884244. Adresa: mun. Chișinău, str. Korolenko, 2/1
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено