Smart Manager de achiziții
White Unicorn SRL
№14969520, 19 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
14 000 MDL
График:
Полный день
Compania "White Unicorn" caută un Smart Manager de achiziții.
Responsabilitatea principală va fi aprovizionarea la timp a clienților noștri cu materialele necesare și efectuarea achizițiilor în condiții avantajoase.
Cunoașterea limbii engleze și experiența în achiziționarea de echipamente reprezintă un avantaj considerabil!
Responsabilități:
- Conlucrarea cu furnizorii existenți;
- Identificarea noilor furnizori pe un site anumit;
- Întocmirea avizelor de însoțire a mărfii (invoice-uri);
- Monitorizarea procesului de livrare a bunurilor către client;
- Rezolvarea problemelor legate de logistică.
Cerințe:
- Studii superioare de preferat în domeniul economic, în principal în contabilitate sau finanțe;
- Fluență în limba rusă (cerință obligatorie);
- Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional;
- Cunoașterea Excel;
- Atenție, capacitate de concentrare, acuratețe în efectuarea lucrului;
- Abilități de multitasking;
- Capacitatea de a lucra conform termenelor-limită;
- Responsabilitate și punctualitate.
Condiții de muncă:
- Salariu fix (pentru perioada de probă 14.000 lei, cu creștere ulterioară);
- Perspective de creștere în carieră;
- Pachet social;
- Program de muncă de la 8:00 la 17:00;
- Oficiu modern, cu karmă pozitivă, amplasat în sectorul Rîșcani;
- Ceai, cafea, apă și biscuiți din contul companiei.
Calități și trăsături de caracter:
- Dorință arzătoare de dezvoltare;
- Onestitate, responsabilitate;
- Capacitatea de a munci mult și calitativ, chiar dacă nu este un supraveghetor prin preajmă.
Vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de e-mail: whiteunicorn.solutions@gmail.com E-mail:
whiteunicorn.solutions@gmail.com
Responsabilitatea principală va fi aprovizionarea la timp a clienților noștri cu materialele necesare și efectuarea achizițiilor în condiții avantajoase.
Cunoașterea limbii engleze și experiența în achiziționarea de echipamente reprezintă un avantaj considerabil!
Responsabilități:
- Conlucrarea cu furnizorii existenți;
- Identificarea noilor furnizori pe un site anumit;
- Întocmirea avizelor de însoțire a mărfii (invoice-uri);
- Monitorizarea procesului de livrare a bunurilor către client;
- Rezolvarea problemelor legate de logistică.
Cerințe:
- Studii superioare de preferat în domeniul economic, în principal în contabilitate sau finanțe;
- Fluență în limba rusă (cerință obligatorie);
- Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional;
- Cunoașterea Excel;
- Atenție, capacitate de concentrare, acuratețe în efectuarea lucrului;
- Abilități de multitasking;
- Capacitatea de a lucra conform termenelor-limită;
- Responsabilitate și punctualitate.
Condiții de muncă:
- Salariu fix (pentru perioada de probă 14.000 lei, cu creștere ulterioară);
- Perspective de creștere în carieră;
- Pachet social;
- Program de muncă de la 8:00 la 17:00;
- Oficiu modern, cu karmă pozitivă, amplasat în sectorul Rîșcani;
- Ceai, cafea, apă și biscuiți din contul companiei.
Calități și trăsături de caracter:
- Dorință arzătoare de dezvoltare;
- Onestitate, responsabilitate;
- Capacitatea de a munci mult și calitativ, chiar dacă nu este un supraveghetor prin preajmă.
Vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de e-mail: whiteunicorn.solutions@gmail.com E-mail:
whiteunicorn.solutions@gmail.com
E-mail:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено