Șef Departament Achiziții, Administrare Generală și Investiții
OTP Bank S.A.
№15188168, 21 февраля 2025
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 3 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Ce ai de făcut?
Organizează activitatea Departamentului Achiziții, Administrare Generală și Investiții, asigură îndeplinirea obiectivelor individuale și ale departamentului;
Asigurarea unui mediu eficient și legal de achiziții de bunuri, servicii și lucrări pentru necesitățile băncii, în strictă conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare;
Raportarea activității, aliniate la obiectivele și atribuțiile de serviciu;
Organizarea, gestionarea și verificarea asigurării stării funcționale a infrastructurii și fondului imobiliar al băncii;
Asigură monitorizarea implementării proiectelor de dezvoltare a fondului imobiliar al băncii;
Asigurarea desfășurării procesului de gestionare a stocurilor de bunuri;
Monitorizarea aprovizionării subdiviziunilor băncii cu produse și servicii necesare pentru buna desfășurare a activității;
Monitorizarea activității serviciului de arhivare și păstrare a documentelor bancare;
Urmărirea organizării activității de gestionare a activității de transport de bunuri și persoane;
Urmărirea reducerii cheltuielilor prin negocierea prețurilor şi condițiilor contractuale;
Elaborarea bugetului Departamentului și urmărirea realizării acestuia: supervizează orice cheltuială operațională legată de achiziționarea de bunuri şi servicii de către utilizatorii finali;
Elaborarea procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare pentru buna desfășurare a activității Departamentului;
Aplicarea calității de onestitate, integritate, profesionalism, competență și eficiență sporită.
Vom aprecia să ai:
Experiență managerială de minimul 3 ani în domeniul achizițiilor, administrare, telecomunicații, activitatea în funcție similară prezintă avantaj;
Experiență de lucru într-un mediu internațional și multicultural;
Studii superioare, profil economic sau juridic;
Abilități de leadership, cu focus pe motivarea și dezvoltarea echipei;
Abilității de autoverificare și autoperfecționare profesională continuă
Orientare spre client și soluționarea promptă a situațiilor complexe;
Capacitatea de a lua decizii rapide și eficiente;
Competențe digitale de operare a calculatorului la nivel avansat și posedarea avansată a aplicațiilor: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, etc);
Cunoașterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză
Competențe în limita prevederilor legale și cadrului normativ.
E-mail: recrutare@otpbank.md
Telefon: 022 812 461
Organizează activitatea Departamentului Achiziții, Administrare Generală și Investiții, asigură îndeplinirea obiectivelor individuale și ale departamentului;
Asigurarea unui mediu eficient și legal de achiziții de bunuri, servicii și lucrări pentru necesitățile băncii, în strictă conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare;
Raportarea activității, aliniate la obiectivele și atribuțiile de serviciu;
Organizarea, gestionarea și verificarea asigurării stării funcționale a infrastructurii și fondului imobiliar al băncii;
Asigură monitorizarea implementării proiectelor de dezvoltare a fondului imobiliar al băncii;
Asigurarea desfășurării procesului de gestionare a stocurilor de bunuri;
Monitorizarea aprovizionării subdiviziunilor băncii cu produse și servicii necesare pentru buna desfășurare a activității;
Monitorizarea activității serviciului de arhivare și păstrare a documentelor bancare;
Urmărirea organizării activității de gestionare a activității de transport de bunuri și persoane;
Urmărirea reducerii cheltuielilor prin negocierea prețurilor şi condițiilor contractuale;
Elaborarea bugetului Departamentului și urmărirea realizării acestuia: supervizează orice cheltuială operațională legată de achiziționarea de bunuri şi servicii de către utilizatorii finali;
Elaborarea procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare pentru buna desfășurare a activității Departamentului;
Aplicarea calității de onestitate, integritate, profesionalism, competență și eficiență sporită.
Vom aprecia să ai:
Experiență managerială de minimul 3 ani în domeniul achizițiilor, administrare, telecomunicații, activitatea în funcție similară prezintă avantaj;
Experiență de lucru într-un mediu internațional și multicultural;
Studii superioare, profil economic sau juridic;
Abilități de leadership, cu focus pe motivarea și dezvoltarea echipei;
Abilității de autoverificare și autoperfecționare profesională continuă
Orientare spre client și soluționarea promptă a situațiilor complexe;
Capacitatea de a lua decizii rapide și eficiente;
Competențe digitale de operare a calculatorului la nivel avansat și posedarea avansată a aplicațiilor: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, etc);
Cunoașterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză
Competențe în limita prevederilor legale și cadrului normativ.
E-mail: recrutare@otpbank.md
Telefon: 022 812 461
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено