Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден. Смотреть активные вакансии в рубрике Менеджеры

Secretar administrativ, poziție full-time

AO Institutul National de Intervenție Timpurie In Copilărie - VOINICEL №13585574, 10 января 2024
Город: Кишинев
Образование: Университет, институт
Опыт работы: От 2 лет
Зарплата: Не указана
График: Полный день
Место работы: На территории работодателя
Scop
Asigurarea unui management eficient al activităților și serviciilor ITC prestate de către organizație, comunicare pozitivă, inclusiv realizarea sarcinilor administrative pentru a facilita buna organizare și funcționare a organizației și elaborarea rapoartelor specifice de activitate. Managerul/managera de oficiu va crea și menține un mediu de lucru integru, profesionist, va asigura un nivel ridicat de eficacitate organizațională, comunicare și siguranță.

Sarcini și Responsabilități:
- Organizarea bunei desfășurări a activităților programate, planificarea și evidența acestora, inclusiv elaborarea rapoartelor de activitate,
- Comunicarea pozitivă cu beneficiarii și partenerii asociației în vederea coordonării si raportării serviciilor de ITC prestate de către echipa INITC si planului de activități al echipei,
- Managementul sarcinilor de birou, inclusiv gestionarea corespondenței de intrare și ieșire, documentarea și distribuirea politicilor administrative,
- Gestionarea contractelor, negocierea de preț cu furnizorii de servicii/bunuri, asigurând legătura cu prestatorii de servicii,
- Implicare în implementarea proiectelor Asociației și suport logistic acordat în timpul absenței Managerilor de program.
- Alte responsabilități corelate cu poziția lansata si cu Misiunea Asociației. Vezi www.voinicel.md

Cerințe față de candidat/ă:
- Pozitivism, empatie, deschidere de a activa constructiv într-o organizație umanitară, cu scopul de a susține copiii cu tulburări de dezvoltare și familiile acestora!
- Studii superioare în Management, Științe Sociale, Mediu, Economie, Administrare Publică sau alt domeniu relevant;
- Abilități înalte de comunicare constructiva, de organizare și planificare!
- Experiență de lucru de minim 1-2 ani, experiența de lucru în organizațiile societății civile constituie un avantaj;
- Experiență în managementul documentelor și organizarea operațiunilor de birou inclusiv înțelegere a procedurilor de achiziție;
- Cunoașterea instrumentelor digitale precum PC Office (Word, Excel, Outlook);
- Cunoașterea limbilor română și rusă. Cunoașterea limbii engleză constituie un avantaj.
- Cunoștințe de bază despre Codul Muncii al Republicii Moldova, regulile de siguranță a muncii, igiena industrială și securitatea în situații de urgență prezintă un avantaj!
- Abilitatea de a lucra independent, precum și în echipă!
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден. Смотреть активные вакансии в рубрике Менеджеры
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено