Operator Call Centru (de acasă)
HR-Consulting
№15242299, 7 марта 2025
Город:
Бельцы
Образование:
Не имеет значение
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Гибкий график
Responsabilități:
Să răspundă la apelurile telefonice recepționate de la clienții în corespundere cu standardele stabilite;
Să ofere clienților toate informațiile corecte și actuale, precum și schimbările în produse, servicii și proceduri;
Să gestioneze situațiile dificile, care nu pot fi soluționate în cadrul conversației cu clientul, în colaborare cu alte subdiviziuni;
Va asigura înregistrarea tuturor subiectelor importante din conversația cu clientul, în profilul acestuia din baza de date;
Va completa statistici zilnice exacte referitoare la numărul și tipul apelurilor, plîngerilor și sugestiilor clienților;
Va promova activ serviciile și imaginea companiei în comunicarea cu clienții;
Va manifesta profesionalism, responsabilitate și orientare către client.
Cerințe:
Abilități bune de comunicare;
Personalitate dinamică, ambițioasă și orientată pe rezultat;
Cunoașterea limbii române și ruse;
Experiența în call centru (ar prezenta un avantaj).
Compania oferă:
Grafic de muncă flexibil (8 ore între 6.00-24.00);
Posibilitatea de a lucra din oficiu\acasă;
În cazul lucrului de acasă se oferă echipamentele necesare;
Salariu fix + bonus;
Instruire și training pentru dezvoltarea abilităților de comunicare.
Dacă ești interesat(ă), transmite CV-ul pe adresa: nn30@search4staff.com sau sună la 068503560. E-mail: nn30@search4staff.com
Telefon: 068503560
Să răspundă la apelurile telefonice recepționate de la clienții în corespundere cu standardele stabilite;
Să ofere clienților toate informațiile corecte și actuale, precum și schimbările în produse, servicii și proceduri;
Să gestioneze situațiile dificile, care nu pot fi soluționate în cadrul conversației cu clientul, în colaborare cu alte subdiviziuni;
Va asigura înregistrarea tuturor subiectelor importante din conversația cu clientul, în profilul acestuia din baza de date;
Va completa statistici zilnice exacte referitoare la numărul și tipul apelurilor, plîngerilor și sugestiilor clienților;
Va promova activ serviciile și imaginea companiei în comunicarea cu clienții;
Va manifesta profesionalism, responsabilitate și orientare către client.
Cerințe:
Abilități bune de comunicare;
Personalitate dinamică, ambițioasă și orientată pe rezultat;
Cunoașterea limbii române și ruse;
Experiența în call centru (ar prezenta un avantaj).
Compania oferă:
Grafic de muncă flexibil (8 ore între 6.00-24.00);
Posibilitatea de a lucra din oficiu\acasă;
În cazul lucrului de acasă se oferă echipamentele necesare;
Salariu fix + bonus;
Instruire și training pentru dezvoltarea abilităților de comunicare.
Dacă ești interesat(ă), transmite CV-ul pe adresa: nn30@search4staff.com sau sună la 068503560. E-mail: nn30@search4staff.com
Telefon: 068503560
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено