Office manager

Altdorf Projekt
Город: Кишинев
Образование: 12 классов
Опыт работы: Можно без опыта
Зарплата: Не указана
График: Полный день
Место работы: На территории работодателя
Vrei să fii Office Manager, să ai propriul birou și să fii colega noastră?

Alătură-te echipei Altdorf Projekt, o echipă tânără, ambițioasă și profesionistă!

Dacă ai:
- cunoștințe de bază în operarea calculatorului.
- studii medii sau superioare.
- dorința de a învăța și a evolua (experiența nu este necesară).
- atenție la detalii.
- responsabilitate, amabilitate, punctualitate, abilități de comunicare.
- spirit de echipă, ambiție, entuziasm și vrei să faci parte dintr-o echipă de succes, atunci ai găsit ce căutai.

Ce trebuie să faci?
- gestiunea primară a documentelor (întocmirea facturilor, urmărirea stocurilor, operarea încasărilor).
- administrarea contractelor și a corespondenței.
- suport pentru departamentele de vânzări și logistică.
- utilizarea echipamentelor de birou și a softurilor pentru introducerea datelor.
- coordonarea sarcinilor de birou și suport administrativ.
- gestionarea relației cu clienții, răspunsul la telefon și direcționarea cererilor și întrebărilor, către colegi.

Beneficiile pe care le oferim:
- program de lucru: Luni - Vineri, 8:00 - 17:00.
- locație centrală: Chișinău, sectorul Râșcani, Bd. Moscova 21.
- telefon de serviciu.
- salariu motivant + bonuri de masă.
- prime de Paște, Crăciun, ziua ta de naștere și la fiecare 5 ani alături de noi.
- echilibru între viața profesională și personală.

Cum aplici?
Trimite CV-ul cu poză pe adresa altdorfprojekt4@gmail.com și te vom contacta pentru a stabili data și ora interviului.

Te așteptăm să faci parte din echipa noastră de succes!
Телефон:
+373 695 61 000
Контактное лицо:
Romeo Dragomir
E-mail:
Сайт:
https://www.thrakon.gr/ro/
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть