Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Смотреть активные вакансии в рубрике
Офисные работники
Office manager
Școala de chitară "DreamGuitar"
№10645551, 21 декабря 2022
Город:
Кишинев
Образование:
Не имеет значение
Опыт работы:
С опытом
Зарплата:
От 6 500 До 9 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Responsabilități:
-Executarea lucrărilor de secretariat;
- Organizarea și întreținerea spațiilor de birouri;
- Comunicarea cu clienții într-o manieră politicoasă și profesionistă, receptivitate și acționare imediată la necesitățile și solicitările clienților
- Informarea promptă a administratorului referitor la schimbările necesare, actualizările și situațiile întîmpinate cu clienții;
- Preluarea apelurilor de la clienți și efectuarea apelurilor de ieșire;
- Organizarea, planificarea și coordonarea activității individuale,
- Prezentarea, promovarea produsului companiei, completarea datelor în sistem (CRM);
- Instruirea continuă și ridicarea calificării personale;
Cerințe:
- Persoană responsabilă, dinamică, punctuală, comunicabilă.
- Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
- Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
- Abilități excelente de comunicare interpersonală, scrisă și verbală
- Organizare a spațiului de lucru;
- Experiența de lucru cu CRM-uri va constitui un avantaj;
- Experiența de lucru anterioară nu este necesară;
Așteptăm CV-ul tău la adresa: dreamguitarmd@gmail.com
-Executarea lucrărilor de secretariat;
- Organizarea și întreținerea spațiilor de birouri;
- Comunicarea cu clienții într-o manieră politicoasă și profesionistă, receptivitate și acționare imediată la necesitățile și solicitările clienților
- Informarea promptă a administratorului referitor la schimbările necesare, actualizările și situațiile întîmpinate cu clienții;
- Preluarea apelurilor de la clienți și efectuarea apelurilor de ieșire;
- Organizarea, planificarea și coordonarea activității individuale,
- Prezentarea, promovarea produsului companiei, completarea datelor în sistem (CRM);
- Instruirea continuă și ridicarea calificării personale;
Cerințe:
- Persoană responsabilă, dinamică, punctuală, comunicabilă.
- Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
- Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
- Abilități excelente de comunicare interpersonală, scrisă și verbală
- Organizare a spațiului de lucru;
- Experiența de lucru cu CRM-uri va constitui un avantaj;
- Experiența de lucru anterioară nu este necesară;
Așteptăm CV-ul tău la adresa: dreamguitarmd@gmail.com
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Смотреть активные вакансии в рубрике
Офисные работники
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено