Office manager

Interportal №10264630, 9 ноября 2021
Город: Кишинев
Образование: Высшее
Опыт работы: Pina la 2 ani
Зарплата: Не указана
График: Неполный рабочий день
Angajam Office Manager.

Responsabilitățile de bază:

• lucrul cu clienti persoane fizice si juridice
• coordonarea formarii grupelor pentru cursuri IT (cursuri-it.md)
• organizarea circuitului de acte în companie (primirea și repartizarea corespondenței, lucrul cu documentele)
• ajutor în pregătirea cursurilor(logistică, achiziții, coordonare)
• recepționarea apelurilor și înscrierea clientilor
• asigurarea lucrului în cadrul oficiului (achiziția celor necesare)
• îngrijirea oficiului și organizarea documentatiei
• lucru cu retele de socializare
• executarea sarcinilor la rugămintea managerului

Cerințe:
• cunoașterea limbii române la perfecție scris și oral și preferabil, ruse (engleza e un avantaj)
• experiență de lucru de cel puțin 1 an în acest domeniu
• experineta de lucru in MS Excel (si preferabil Photoshop)
• abilități de coordonare a lucrului echipei (profesori, marketing, contabilitate)
• punctualitate, amabilitate si corectitudine, responsabilitate si atenție la detalii, proactivitate si devotament - citeva calitati importante.

Oferim:

• program de lucru: Luni – Vineri, 9:00 - 18:00
• conditii bine, locația oficiului: Stefan cel Mare, 65 (sectorul Centru)
• angajare oficială, pachet social
• este posibil si part time.

Raspundem doar persoanelor ce trimit CV-ul cu fotografie la adresa: [E-mail ascuns] , indicând “Office Manager” în subiect.
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть