Office manager / asistent de oficiu
ICS "Oriflame International" SRL
№11385522, 16 мая 2022
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Responsabilități:
- Coordonarea relațiilor cu clienții (e-mail, corespondență);
- Înregistrarea și transmiterea informației de serviciu angajaților companiei;
- Asigurarea circulației de documente în cadrul companiei;
- Organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale;
- Evidența dosarelor, a contractelor și altor documente de profil;
- Menținerea legăturii cu departamentul contabil;
- Suport în orice alte activități solicitate de managerul de department;
- Asistenta in departamentul vinzari - Asigurarea analizei financiare a indicatorilor de performanță, colectarea și prelucrarea datelor
Cerinţe:
- Studii superioare;
- Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă; engleza – va constitui un avantaj;
- Bune cunoștințe de operare PC;
- Cunoașterea pachetului MS Office;
- Cunostinte din domeniul contabilitatii si resurselor umane, vinzari – un avantaj;
- Excelente abilităţi de organizare, planificare și comunicare;
- Capacitate de a lucra în echipă;
- Experiența în domeniu – 1-2 ani;
- Lucru în oficiu cu normă întreagă de la 09:00 la 18:00 (luni-vineri);
- Pachetul oficial de angajare și social în conformitate cu legislația Republicii Moldova;
- Coordonarea relațiilor cu clienții (e-mail, corespondență);
- Înregistrarea și transmiterea informației de serviciu angajaților companiei;
- Asigurarea circulației de documente în cadrul companiei;
- Organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale;
- Evidența dosarelor, a contractelor și altor documente de profil;
- Menținerea legăturii cu departamentul contabil;
- Suport în orice alte activități solicitate de managerul de department;
- Asistenta in departamentul vinzari - Asigurarea analizei financiare a indicatorilor de performanță, colectarea și prelucrarea datelor
Cerinţe:
- Studii superioare;
- Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă; engleza – va constitui un avantaj;
- Bune cunoștințe de operare PC;
- Cunoașterea pachetului MS Office;
- Cunostinte din domeniul contabilitatii si resurselor umane, vinzari – un avantaj;
- Excelente abilităţi de organizare, planificare și comunicare;
- Capacitate de a lucra în echipă;
- Experiența în domeniu – 1-2 ani;
- Lucru în oficiu cu normă întreagă de la 09:00 la 18:00 (luni-vineri);
- Pachetul oficial de angajare și social în conformitate cu legislația Republicii Moldova;
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Твое резюме успешно отправлено 🥳