Manager Vinzari
RTI
№14869279, 21 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Despre Companie:
Compania RTI, timp de 18 ani, este specializată în implementarea soluțiilor automatizate. Instalarea complexului de echipamente și softului de gestiune contribuie la creșterea cifrei de afaceri a companiilor comerciale și industriale, a sectorului HoReCa, a depozitelor și centrelor logistice. Până în prezent am deservit peste 400 de afaceri în toată Moldova.
Cerinţe de bază:
- studii superioare sau medii de specialitate
- experienta in vinzari
- abilități de comunicare
- cunoaşterea limbilor: română, rusă, engleza va constitui un avantaj
- calităţi personale: activ, responsabil, comunicabil, determinat;
- utilizator PC
- permis categoria B cu experienta min. 2 ani
Funcţii în cadrul întreprinderii:
- căutarea activă de clienţi noi;
- menţinerea bazei de clienţi existente;
- consultare tehnică privind selectarea echipamentului;
- participarea la expoziţii, seminare;
- întocmirea documentelor de însoţire a afacerii.
Condiţii de lucru:
- orarul de lucru de la 09.00 până la 18.00;
- masina de serviciu;
- oportunitate pentru dezvoltarea profesională;
- salariul partea fixa (stabilit în urma rezultatului interview-ului) + bonusuri Vă rugăm trimiteţi CV-ul cu poza si indicarea codului locului vacant SM01 la adresa: job@rti.md
Compania RTI, timp de 18 ani, este specializată în implementarea soluțiilor automatizate. Instalarea complexului de echipamente și softului de gestiune contribuie la creșterea cifrei de afaceri a companiilor comerciale și industriale, a sectorului HoReCa, a depozitelor și centrelor logistice. Până în prezent am deservit peste 400 de afaceri în toată Moldova.
Cerinţe de bază:
- studii superioare sau medii de specialitate
- experienta in vinzari
- abilități de comunicare
- cunoaşterea limbilor: română, rusă, engleza va constitui un avantaj
- calităţi personale: activ, responsabil, comunicabil, determinat;
- utilizator PC
- permis categoria B cu experienta min. 2 ani
Funcţii în cadrul întreprinderii:
- căutarea activă de clienţi noi;
- menţinerea bazei de clienţi existente;
- consultare tehnică privind selectarea echipamentului;
- participarea la expoziţii, seminare;
- întocmirea documentelor de însoţire a afacerii.
Condiţii de lucru:
- orarul de lucru de la 09.00 până la 18.00;
- masina de serviciu;
- oportunitate pentru dezvoltarea profesională;
- salariul partea fixa (stabilit în urma rezultatului interview-ului) + bonusuri Vă rugăm trimiteţi CV-ul cu poza si indicarea codului locului vacant SM01 la adresa: job@rti.md
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳