Manager de Categorie
Linella
№14927991, 27 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 3 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Căutăm un manager de categorie dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. In această poziție, veți juca un rol esențial în dezvoltarea și implementarea strategiilor de categorie, asigurându-vă că oferim clienților noștri cele mai bune produse și servicii disponibile pe piața.
Cerințe:
Studii superioare finisate in domeniul economic, marketing sau intr-un domeniu relevant;
Experiență minim 3 ai în activitate de aprovizionare și/sau în retail;
Capacitatea de setare obective, prioritizare sarcini și respectare termene;
Capacitatea de negociere, comunicare, cooperare și dezvoltare parteneriate, rezistență la lucru sub presiune;
Abilități de relaționare și găsirea soluțiilor în situații neprevăzute;
Cunoașterea limbilor române și rusă, engleza - reprezintă un avantaj;
Cunoașterea pieței locale de retail și competențe de autoinformare despre piețele internaționale.
Responsabilități:
Participă la evaluarea și selecția sortimentului, respectiv a furnizorilor;
Participă la negocieri cu partenerii
Participă la elaborarea bugetului conform strategiei comerciale, pentru categoriile din subordine;
Analizează rezultatele și propune soluții de optimizare a proceselor;
Analizează mereu tendințele pieții și este la curent cu evoluția concurenților
Agrearea promo planing cu furnizori
Elaborarea de rapoarte si analize pentru a sprijini deciziile strategice ale companiei
Oferim:
Pachet salarial competitiv si beneficii atractive;
Grafic de lucru de luni-vineri, de la 09:00 până la 17:30;
Posibilitatea de a lucra într-o companie de succes cu peste 5000 de angajați;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Adresa: șos. Muncești 121
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.office@linella.md.
Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacante
Cerințe:
Studii superioare finisate in domeniul economic, marketing sau intr-un domeniu relevant;
Experiență minim 3 ai în activitate de aprovizionare și/sau în retail;
Capacitatea de setare obective, prioritizare sarcini și respectare termene;
Capacitatea de negociere, comunicare, cooperare și dezvoltare parteneriate, rezistență la lucru sub presiune;
Abilități de relaționare și găsirea soluțiilor în situații neprevăzute;
Cunoașterea limbilor române și rusă, engleza - reprezintă un avantaj;
Cunoașterea pieței locale de retail și competențe de autoinformare despre piețele internaționale.
Responsabilități:
Participă la evaluarea și selecția sortimentului, respectiv a furnizorilor;
Participă la negocieri cu partenerii
Participă la elaborarea bugetului conform strategiei comerciale, pentru categoriile din subordine;
Analizează rezultatele și propune soluții de optimizare a proceselor;
Analizează mereu tendințele pieții și este la curent cu evoluția concurenților
Agrearea promo planing cu furnizori
Elaborarea de rapoarte si analize pentru a sprijini deciziile strategice ale companiei
Oferim:
Pachet salarial competitiv si beneficii atractive;
Grafic de lucru de luni-vineri, de la 09:00 până la 17:30;
Posibilitatea de a lucra într-o companie de succes cu peste 5000 de angajați;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Adresa: șos. Muncești 121
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.office@linella.md.
Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacante
E-mail:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено