Manager conformitate
S.A.R. „MOLDCARGO” S.A.
№15060681, 30 января 2025
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 3 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Responsabilități:
- Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor de conformitate;
- Monitorizarea și evaluarea respectării reglementărilor legale aplicabile;
- Identificarea şi evaluarea riscului privind conformitatea operațiunilor efectuate de Societate cu reglementările în domeniu și cu alte angajamente, precum și notificarea organelor de conducere despre acest fapt;
- Analiza și identificarea riscului de conformitate în cadrul fiecărui mediu funcțional, inclusiv propunerea corectării situațiilor de neconformitate constatate;
- Pregătirea rapoartelor de conformitate pentru management;
- Evaluarea impactului pe care îl pot avea modificările cadrului normativ asupra activității de asigurare desfășurate de Societate.
Cerințe:
- Studii superioare finalizate (profil economic sau juridic);
- Experiență de muncă în specialitate - 3 ani;
- Cunoștințe despre reglementările din domeniul asigurărilor și practicile de conformitate;
- Abilităţi de operare PS, pachet MS Office;
- Cunoaşterea limbii de stat, cunoaşterea limbilor de circulaţie internaţională constituie avantaj;
- Bună capacitate de analiză şi sinteză, de organizare, atenţie la detalii;
- Bune abilități de comunicare și relaționare.
Oferim:
- Un mediu de lucru dinamic și profesional;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Pachet salarial competitiv și beneficii.
- Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor de conformitate;
- Monitorizarea și evaluarea respectării reglementărilor legale aplicabile;
- Identificarea şi evaluarea riscului privind conformitatea operațiunilor efectuate de Societate cu reglementările în domeniu și cu alte angajamente, precum și notificarea organelor de conducere despre acest fapt;
- Analiza și identificarea riscului de conformitate în cadrul fiecărui mediu funcțional, inclusiv propunerea corectării situațiilor de neconformitate constatate;
- Pregătirea rapoartelor de conformitate pentru management;
- Evaluarea impactului pe care îl pot avea modificările cadrului normativ asupra activității de asigurare desfășurate de Societate.
Cerințe:
- Studii superioare finalizate (profil economic sau juridic);
- Experiență de muncă în specialitate - 3 ani;
- Cunoștințe despre reglementările din domeniul asigurărilor și practicile de conformitate;
- Abilităţi de operare PS, pachet MS Office;
- Cunoaşterea limbii de stat, cunoaşterea limbilor de circulaţie internaţională constituie avantaj;
- Bună capacitate de analiză şi sinteză, de organizare, atenţie la detalii;
- Bune abilități de comunicare și relaționare.
Oferim:
- Un mediu de lucru dinamic și profesional;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Pachet salarial competitiv și beneficii.
Телефон:
E-mail:
Сайт:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено