Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Смотреть активные вакансии в рубрике
Менеджеры
Manager administrativ
FIDAN NOVRUZOVA
№12454859, 19 апреля 2023
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Responsabilitati principale:
Gestionarea documentației firmei și crearea agendei de lucru;
Recepția corespondenței și pregătirea materialelor aferente;
Inventarierea producției și livrarea rapoartelor de activitate lunare;
Procesarea expedierilor prin curier;
Gestionarea comenzilor de la clienți;
Stabilirea întilnirilor de afaceri și comunicare directă cu broker, contabil, avocat sau producători;
Organizarea deplasărilor de serviciu (rezervare bilete, hoteluri, asigurare medicală etc.);
Gestionarea și achiziționarea necesarului de birou (rechizite de birou, apă potabilă, etc.) și plata facturilor;
Asigurarea logisticii aferente importului de materie primă pentru producție (țesături, accesorii, etc.) și exportului de marfă;
Cerințe:
Cunoștințe bune de operare PC și Excel, abilități de lucru cu echipamente de birou.
Capacitate de a gestiona activitatile de birou.
Abilități de gestionare a documentelor.
Cunostinte de limba rusa, romana și engleză (obligatoriu) la nivel scris și vorbit.
Experiența anterioară in logistică va constitui un avantaj.
Calitati personale:
Nivel ridicat de organizare și responsabilitate.
Abilități de comunicare.
Rezistență la stres.
Abilitate de operare cu volume mari de informații.
Noi oferim:
Program de lucru Luni-Vineri: 10.00- 18.00;
Pachet social complet;
Perspectiva dezvoltării și creșterii carierei.
Salariu negociabil.
Pentru cei cointeresați:
Trimiteți CV-ul la e-mail: hello@fidannovruzova.com, ncojan@azmol.md
Gestionarea documentației firmei și crearea agendei de lucru;
Recepția corespondenței și pregătirea materialelor aferente;
Inventarierea producției și livrarea rapoartelor de activitate lunare;
Procesarea expedierilor prin curier;
Gestionarea comenzilor de la clienți;
Stabilirea întilnirilor de afaceri și comunicare directă cu broker, contabil, avocat sau producători;
Organizarea deplasărilor de serviciu (rezervare bilete, hoteluri, asigurare medicală etc.);
Gestionarea și achiziționarea necesarului de birou (rechizite de birou, apă potabilă, etc.) și plata facturilor;
Asigurarea logisticii aferente importului de materie primă pentru producție (țesături, accesorii, etc.) și exportului de marfă;
Cerințe:
Cunoștințe bune de operare PC și Excel, abilități de lucru cu echipamente de birou.
Capacitate de a gestiona activitatile de birou.
Abilități de gestionare a documentelor.
Cunostinte de limba rusa, romana și engleză (obligatoriu) la nivel scris și vorbit.
Experiența anterioară in logistică va constitui un avantaj.
Calitati personale:
Nivel ridicat de organizare și responsabilitate.
Abilități de comunicare.
Rezistență la stres.
Abilitate de operare cu volume mari de informații.
Noi oferim:
Program de lucru Luni-Vineri: 10.00- 18.00;
Pachet social complet;
Perspectiva dezvoltării și creșterii carierei.
Salariu negociabil.
Pentru cei cointeresați:
Trimiteți CV-ul la e-mail: hello@fidannovruzova.com, ncojan@azmol.md
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Смотреть активные вакансии в рубрике
Менеджеры
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено