Inginer/ă coordonator/coordonatoare în organizarea lucrărilor de exploatare și reparații a clădirilor și construcțiilor
ÎS Moldelectrica
№13087050, 12 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Более 5 лет
Зарплата:
18 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Principalele responsabilități ale postului:
- Coordonarea activității continue a subdiviziunilor serviciului pentru îndeplinirea sarcinilor/planurilor;
- Organizarea și coordonarea activităților de întreținere a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații ale întreprinderii în condiții optime pentru utilizarea durabilă a acestora;
- Organizarea monitorizării sistematice a stării tehnice a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații ale întreprinderii;
- Organizarea și supravegherea tehnică a execuției lucrărilor de construcție sau reparație capitală a clădirilor, construcțiilor auxiliare sau altor instalații ale întreprinderii;
- Participarea la procesul de achiziționarea a lucrărilor, serviciilor și materialelor necesare întreprinderii pentru activitatea sa atât în calitate de inițiator al achiziției cât și expert în cadrul comisiei de examinare și evaluare a ofertelor;
- Participarea în cadrul comisiilor de recepție și tehnice de verificare a calității lucrărilor prestate.
Cerințe fată de candidați:
- Studii superioare de profil (în domeniul construcțiilor industriale și civile);
- Experiență minimă de 5 ani în domeniu;
- Deținerea certificatului de responsabil tehnic sau întrunirea condițiilor pentru atestarea tehnico-profesională;
- Cunoașterea legislației, bazei normative și a reglementărilor în domeniul construcțiilor;
- Cunoașterea procedurilor de organizare și desfășurare a achizițiilor (întocmirea caietelor de sarcini, întocmirea raportului privind evaluarea ofertelor depuse de operatorii economici), perfectării și încheierii contractelor de antrepriză;
- Abilități organizatorice și de comunicare interpersonală;
- Cunoștințe de operare PC, cunoașterea temeinică a programelor MS Office, ArhiCad, AutoCad și WinSmeta;
- Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu-constituie un avantaj);
- Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
- Integritate, etică, profesionalism, operativitate.
Ce îți oferim:
- Angajare oficială în câmpul muncii;
- Salariu competitiv;
- Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
- Pachet social complet din prima zi de angajare;
- Oportunitate de dezvoltare profesională;
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
- Coordonarea activității continue a subdiviziunilor serviciului pentru îndeplinirea sarcinilor/planurilor;
- Organizarea și coordonarea activităților de întreținere a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații ale întreprinderii în condiții optime pentru utilizarea durabilă a acestora;
- Organizarea monitorizării sistematice a stării tehnice a clădirilor, construcțiilor auxiliare și altor instalații ale întreprinderii;
- Organizarea și supravegherea tehnică a execuției lucrărilor de construcție sau reparație capitală a clădirilor, construcțiilor auxiliare sau altor instalații ale întreprinderii;
- Participarea la procesul de achiziționarea a lucrărilor, serviciilor și materialelor necesare întreprinderii pentru activitatea sa atât în calitate de inițiator al achiziției cât și expert în cadrul comisiei de examinare și evaluare a ofertelor;
- Participarea în cadrul comisiilor de recepție și tehnice de verificare a calității lucrărilor prestate.
Cerințe fată de candidați:
- Studii superioare de profil (în domeniul construcțiilor industriale și civile);
- Experiență minimă de 5 ani în domeniu;
- Deținerea certificatului de responsabil tehnic sau întrunirea condițiilor pentru atestarea tehnico-profesională;
- Cunoașterea legislației, bazei normative și a reglementărilor în domeniul construcțiilor;
- Cunoașterea procedurilor de organizare și desfășurare a achizițiilor (întocmirea caietelor de sarcini, întocmirea raportului privind evaluarea ofertelor depuse de operatorii economici), perfectării și încheierii contractelor de antrepriză;
- Abilități organizatorice și de comunicare interpersonală;
- Cunoștințe de operare PC, cunoașterea temeinică a programelor MS Office, ArhiCad, AutoCad și WinSmeta;
- Cunoașterea limbilor: româna (nivel avansat), rusă (nivel mediu), engleza (nivel mediu-constituie un avantaj);
- Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate;
- Integritate, etică, profesionalism, operativitate.
Ce îți oferim:
- Angajare oficială în câmpul muncii;
- Salariu competitiv;
- Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
- Pachet social complet din prima zi de angajare;
- Oportunitate de dezvoltare profesională;
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Vă așteptăm în echipa noastră!
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено