Front office manager
REGENCY HOTEL
№5085243, 16 мая 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Angajăm Manager Front Office!
Cerințe față de candidat:
- Studii universitare complete (studii în domeniul managementului si turismului vor constitui un avantaj);
- Cunoașterea la nivel avansat a limbilor Româna, Engleza, Rusa este obligatorie;
- Cunoașterea calculatorului cu sistem de operare Windows 7, Excell, Word, Outlook Express;
- Cunoașterea programului de administrare Hotelieră Fidelio/Opera va constitui un avantaj;
- Experienta de lucru cel puțin 5 ani, in funcție de manager de cel puțin 1 an;
- Experiența de lucru in domeniul hotelier va constitui un avantaj;
- Angajăm persoana responsabilă, punctuală, cu dorința de lucru si manifestare proactivă in activitate.
Responsabilități generale:
- Administrarea procesului de lucru la recepția hotelului, avind in subordine intreg serviciul front office;
- Administrarea procesului de vinzări si organizare a conferințelor in cadrul Convention center;
- Coordonarea vînzărilor prin contractare si stabilirea relațiilor de colaborare cu clienții;
- Elaborarea rapoartelor statistice pentru BNS în cadrul Front Office;
- Întocmirea conturilor prealabile și finale pentru achitarea serviciilor Front Office.
Salariu si orar:
- Orarul de lucru este 08.00 – 17.00 de luni pina vineri;
- Anagajare in baza de contract nedeterminat, cu achitarea tuturor impozitelor si asigurarilor sociale si medicale;
- Salariul competitiv, sustinut de un sistem de bonus in baza performantelor.
Candidatii interesati sunt rugati sa expedieze un CV, cu poza la adresa manager@regency.md
Candidatii ce intrunesc cerințele minime vor fi invitati la interviu.
Cerințe față de candidat:
- Studii universitare complete (studii în domeniul managementului si turismului vor constitui un avantaj);
- Cunoașterea la nivel avansat a limbilor Româna, Engleza, Rusa este obligatorie;
- Cunoașterea calculatorului cu sistem de operare Windows 7, Excell, Word, Outlook Express;
- Cunoașterea programului de administrare Hotelieră Fidelio/Opera va constitui un avantaj;
- Experienta de lucru cel puțin 5 ani, in funcție de manager de cel puțin 1 an;
- Experiența de lucru in domeniul hotelier va constitui un avantaj;
- Angajăm persoana responsabilă, punctuală, cu dorința de lucru si manifestare proactivă in activitate.
Responsabilități generale:
- Administrarea procesului de lucru la recepția hotelului, avind in subordine intreg serviciul front office;
- Administrarea procesului de vinzări si organizare a conferințelor in cadrul Convention center;
- Coordonarea vînzărilor prin contractare si stabilirea relațiilor de colaborare cu clienții;
- Elaborarea rapoartelor statistice pentru BNS în cadrul Front Office;
- Întocmirea conturilor prealabile și finale pentru achitarea serviciilor Front Office.
Salariu si orar:
- Orarul de lucru este 08.00 – 17.00 de luni pina vineri;
- Anagajare in baza de contract nedeterminat, cu achitarea tuturor impozitelor si asigurarilor sociale si medicale;
- Salariul competitiv, sustinut de un sistem de bonus in baza performantelor.
Candidatii interesati sunt rugati sa expedieze un CV, cu poza la adresa manager@regency.md
Candidatii ce intrunesc cerințele minime vor fi invitati la interviu.
Телефон:
Контактное лицо:
D-ul Sergiu
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳