Expert comerț și marketing
№1408226, 11 декабря 2013
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Hotelul CODRU, anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de:
EXPERT COMERȚ ȘI MARKETING
Responsabilități
• Implementează politicile, strategiile de vânzare şi marketing ale Hotelului Codru. Contribuie la dezvoltarea unei imagini şi concept de brand al Hotelului Codru;
• Identifică şi stabileşte relaţii cu noi clienţi;
• Gestionează şi dezvoltă direct conturile clienţilor;
• Pregăteşte contractele cu companiile/agenţiile cointeresate în serviciile prestate de Hotelul Codru;
• Promovează relaţii pozitive cu parteneri, furnizori şi clienţi;
• Planifică şi supraveghează derularea evenimentelor planificate.
Cerinţe
• Studii superioare de specialitate;
• Experiență în vânzări și organizarea evenimentelor;
• Deprinderi de utilizator independent al pachetelor MS Office;
• Deprinderi de ascultare activă, acordarea atenției depline persoanelor cu care comunică, clarificarea tuturor momentelor;
• Focus pe deservirea clientului;
• Abilități excelente de comunicare verbală şi scrisă;
• Aspect fizic plăcut și ținută profesională;
• Cunoașterea la nivel avansat a limbilor română, rusă şi engleză;
• Abilități excelente de planificare şi gestionare a timpului;
• Abilități excelente de lucru în echipă si individual;
• Atenție la detalii;
• Atitudine pro activă.
Noi oferim:
• Program de lucru full time;
• Pachet social integral;
• Salariu atractiv;
• Mediu de lucru plăcut si dinamic.
Persoanele interesate sunt rugate sa expedieze CV cu poza la adresa: hr@codru.md, cu specificarea postului pentru care aplica. Doar persoanele selectate vor fi contactate.
EXPERT COMERȚ ȘI MARKETING
Responsabilități
• Implementează politicile, strategiile de vânzare şi marketing ale Hotelului Codru. Contribuie la dezvoltarea unei imagini şi concept de brand al Hotelului Codru;
• Identifică şi stabileşte relaţii cu noi clienţi;
• Gestionează şi dezvoltă direct conturile clienţilor;
• Pregăteşte contractele cu companiile/agenţiile cointeresate în serviciile prestate de Hotelul Codru;
• Promovează relaţii pozitive cu parteneri, furnizori şi clienţi;
• Planifică şi supraveghează derularea evenimentelor planificate.
Cerinţe
• Studii superioare de specialitate;
• Experiență în vânzări și organizarea evenimentelor;
• Deprinderi de utilizator independent al pachetelor MS Office;
• Deprinderi de ascultare activă, acordarea atenției depline persoanelor cu care comunică, clarificarea tuturor momentelor;
• Focus pe deservirea clientului;
• Abilități excelente de comunicare verbală şi scrisă;
• Aspect fizic plăcut și ținută profesională;
• Cunoașterea la nivel avansat a limbilor română, rusă şi engleză;
• Abilități excelente de planificare şi gestionare a timpului;
• Abilități excelente de lucru în echipă si individual;
• Atenție la detalii;
• Atitudine pro activă.
Noi oferim:
• Program de lucru full time;
• Pachet social integral;
• Salariu atractiv;
• Mediu de lucru plăcut si dinamic.
Persoanele interesate sunt rugate sa expedieze CV cu poza la adresa: hr@codru.md, cu specificarea postului pentru care aplica. Doar persoanele selectate vor fi contactate.
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳