Director Service Centru ARISTON

Amber-Term SRL №15250199, 11 марта 2025
Город: Кишинев
Образование: Высшее
Опыт работы: От 2 лет
Зарплата: Не указана
График: Полный день
Consorțiul AMBER-TERM - FENIXIMPEX SRL, PALMIRACONS SRL, AMBER-MOLDOVANU SRL oferă echipamente, utilaje si servicii pentru incalzire, conditionare si apeduct. Varietatea acestor soluţii este oferită de o echipă dedicată, preocupată de bunăstarea clienţilor şi partenerilor săi.
Consorțiul AMBER-TERM își lărgește echipa și este în căutarea noilor colegi.
Candidatul ideal:
Căutăm o persoană atentă la detalii, responsabilă, bine organizată, perseverentă și dinamică pentru a se alătura familiei AMBER-TERM de la sediul nostru din Chișinău, str. Vadul lui Vodă nr. 68.
Ce calități ar trebui să ai pentru acest post de muncă?

Experiență în calitate de Director service sau Director adjunct service de cel puțin 2 ani;
Studii superioare (tehnice sau de management)
Experiență în elaborarea și implementarea regulamentelor și proceselor
Cunoașterea principiilor de management al personalului, planificare și bugetare
Abilitatea de a organiza munca echipei și de a atinge obiectivele stabilite
Disponibilitate pentru responsabilitate și luarea deciziilor
Experiență și dorința de a se autodezvolta în domeniul tehnic (domeniile sistemelor de încălzire, condiționare, ventilare, apeduct și canalizare)
Să fii o persoană pozitivă și dinamică;
Să ai abilități de comunicare în limba română, rusă;
Să fii deschis la schimbări și orientat spre rezultat;
Să fii disciplinat și responsabil;
Să fii gata de a învăța lucruri noi.
Cunoștințe 1C, CRM

Responsabilități:

Elaborarea și implementarea strategiei de dezvoltare a service centrului
Gestionarea echipei din 10-15 oameni, recrutarea și formarea angajaților
Controlul calității serviciilor furnizate și respectarea termenelor de execuție a comenzilor
Organizarea lucrărilor pentru recepția și livrarea serviciilor, contabilitatea și controlul echipamentelor
Responsabil pentru performanța financiară și atingerea obiectivelor service centrului
Dezvoltarea și menținerea unor standarde înalte de servicii pentru clienți
Efectuarea de analize și raportări privind funcționarea service centrului
Actualizarea la timp a bazei de date și a sistemului de evidență a bunurilor și serviciilor (inventarierea periodică a pieselor de schimb aflate în gestiune)
Studierea constantă a noilor tehnologii, tendințe de piață și metode de lucru în domeniul service centrelor
Colaborarea cu alte departamente ale companiei pentru coordonarea muncii și asigurarea unei interacțiuni eficiente

Beneficii:

Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă de profesioniști - echipă tînără şi ambiţioasă;
Salariu atractiv;
Beneficii extrasalariale: reduceri la toate mărfurile importate de consorțiu, promoții interne pentru angajați, evenimente și cadouri pentru angajați și copiii acestora, etc.
Telefon mobil cu pachet nelimitat și acces la internet asigurate de către angajator.

CV-urile sunt așteptate la e-mail: info@amber.md
tel. 060003596 Telefon: 060003596
E-mail: info@amber.md
Телефон:
+373 600 03 596
E-mail:
Связаться без CV
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено