Contabil(ă)
Agrostoc
№14996797, 30 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Ești pasionat(ă) de domeniul contabilității și cauți o oportunitate de a-ți valorifica cunoștințele și abilitățile într-o companie modernă?
!!! Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul unei companii de top din domeniul agricol!
Cerințe:
Studii superioare în domeniul economic sau contabil;
Experiență profesională de cel puțin 1 an;
Cunoștințe solide în evidența contabilă;
Utilizare avansată a aplicațiilor PC (Microsoft Excel, Word);
Experiență de lucru cu programul de evidență contabilă 1C, versiunea 8;
Abilități analitice, organizare și atenție la detalii;
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Responsabilități:
Întocmirea și tipărirea facturilor fiscale în baza comenzilor primite;
Elaborarea rapoartelor interne aferente activității companiei;
Menținerea evidenței și verificarea actelor contabile;
Pregătirea rapoartelor periodice interne.
Ce oferim:
Pachet salarial atractiv, inclusiv bonusuri bazate pe performanță;
Oportunități de dezvoltare profesională prin traininguri și stagii;
Program de lucru stabil: Luni-Vineri, 08:30 - 17:30;
Birou modern, situat în centrul capitalei.
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și să contribui la succesul nostru, trimite CV-ul tău la adresa hr@agrostoc.md sau contactează-ne la numărul de telefon: 060302766.
Te așteptăm să construim împreună un viitor prosper!
E-mail: hr@agrostoc.md
Telefon: 060302766
!!! Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul unei companii de top din domeniul agricol!
Cerințe:
Studii superioare în domeniul economic sau contabil;
Experiență profesională de cel puțin 1 an;
Cunoștințe solide în evidența contabilă;
Utilizare avansată a aplicațiilor PC (Microsoft Excel, Word);
Experiență de lucru cu programul de evidență contabilă 1C, versiunea 8;
Abilități analitice, organizare și atenție la detalii;
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Responsabilități:
Întocmirea și tipărirea facturilor fiscale în baza comenzilor primite;
Elaborarea rapoartelor interne aferente activității companiei;
Menținerea evidenței și verificarea actelor contabile;
Pregătirea rapoartelor periodice interne.
Ce oferim:
Pachet salarial atractiv, inclusiv bonusuri bazate pe performanță;
Oportunități de dezvoltare profesională prin traininguri și stagii;
Program de lucru stabil: Luni-Vineri, 08:30 - 17:30;
Birou modern, situat în centrul capitalei.
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și să contribui la succesul nostru, trimite CV-ul tău la adresa hr@agrostoc.md sau contactează-ne la numărul de telefon: 060302766.
Te așteptăm să construim împreună un viitor prosper!
E-mail: hr@agrostoc.md
Telefon: 060302766
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено