Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Contabil-Sef
Starnet
1 августа 2010
Кишинев
Responsabilitati principale:
- Organizarea, indrumarea, conducerea, controlul si raspunderea de desfasurare in mod eficient a activitatii financiar-contabile a companiei in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- Asigurarea, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al companiei in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale companiei;
- Organizarea si coordonarea evidentei contabile a companiei, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Urmarirea respectarii principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului;
- Raspunderea de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul companiei si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
- Raspunderea de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul companiei;
- Raspunderea de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatii, cel putin o data pe an, pe parcursul functionarii sale, in orice situatii prevazute de legislatie si de cite ori conducerea companiei o cere;
- Organizarea si participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
- Organizarea controlului asupra operatiilor patrimoniale;
- Asigurarea si raspunderea indeplinirii la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- Supervizeaza implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informational;
- Supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
- Efectueaza analiza financiar contabila pe baza de bilant, pe care o prezinta conducerii companiei;
- Raspunderea de eficienta si calitatea lucrarilor executate in cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
- Raspunderea disciplinara, civila, materiala si penala, pentru pagubele provocate companiei prin executarea defectuoasa a atributiilor sau prin neexecutarea acestora.
Cerinte:
- Studii superioare de specialitate;
- Cunostinte solide de legislatie financiar-contabila, fiscala, SNC;
- Experienta de lucru in contabilitate, departamentul financiar minim 5 ani, cuprinzind toate aspectele activitatii financiar-contabile;
- Experienta in calitate de contabil-sef minim 3 ani;
- Experienta si cunostinte in perfectarea rapoartelor de contabilitate conform legislatiei nationale;
- Experienta si cunostinte de planificare, analiza financiara, elaborare a bugetelor;
- Sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
- Cunoasterea PC, a programelor automatizate de contabilitate 1C si Universal Accounting;
- Responsabil, spirit analitic si capacitate de organizare.
- obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare).
- Cunoasterea limbilor de stat – fluent; engleza – (mediu/citit)
Compania ofera un pachet salarial motivant si alte bonusuri, oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu de profesionisti, training-uri de specialitate si un mediu de lucru modern.
Persoanele interesate sunt invitate sa trimita un CV in atentia Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md sau la fax-ul 844-445 cu specificarea postului.
- Organizarea, indrumarea, conducerea, controlul si raspunderea de desfasurare in mod eficient a activitatii financiar-contabile a companiei in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- Asigurarea, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al companiei in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale companiei;
- Organizarea si coordonarea evidentei contabile a companiei, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Urmarirea respectarii principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului;
- Raspunderea de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul companiei si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
- Raspunderea de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul companiei;
- Raspunderea de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatii, cel putin o data pe an, pe parcursul functionarii sale, in orice situatii prevazute de legislatie si de cite ori conducerea companiei o cere;
- Organizarea si participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
- Organizarea controlului asupra operatiilor patrimoniale;
- Asigurarea si raspunderea indeplinirii la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- Supervizeaza implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informational;
- Supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
- Efectueaza analiza financiar contabila pe baza de bilant, pe care o prezinta conducerii companiei;
- Raspunderea de eficienta si calitatea lucrarilor executate in cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
- Raspunderea disciplinara, civila, materiala si penala, pentru pagubele provocate companiei prin executarea defectuoasa a atributiilor sau prin neexecutarea acestora.
Cerinte:
- Studii superioare de specialitate;
- Cunostinte solide de legislatie financiar-contabila, fiscala, SNC;
- Experienta de lucru in contabilitate, departamentul financiar minim 5 ani, cuprinzind toate aspectele activitatii financiar-contabile;
- Experienta in calitate de contabil-sef minim 3 ani;
- Experienta si cunostinte in perfectarea rapoartelor de contabilitate conform legislatiei nationale;
- Experienta si cunostinte de planificare, analiza financiara, elaborare a bugetelor;
- Sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
- Cunoasterea PC, a programelor automatizate de contabilitate 1C si Universal Accounting;
- Responsabil, spirit analitic si capacitate de organizare.
- obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare).
- Cunoasterea limbilor de stat – fluent; engleza – (mediu/citit)
Compania ofera un pachet salarial motivant si alte bonusuri, oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu de profesionisti, training-uri de specialitate si un mediu de lucru modern.
Persoanele interesate sunt invitate sa trimita un CV in atentia Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@starnet.md sau la fax-ul 844-445 cu specificarea postului.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
1 августа 2010
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено