Contabil/ă
Palace Construct SRL
№13405286, 2 июля 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Cerințe:
- Studii superioare în contabilitate;
- Experiență în domeniul contabilității minim 1 an;
- Cunoștințe avansate de operare PC (MS Office, Word, Excel);
- Cunoasterea standardelor internaționale de raportare financiară (IFRS)
- Experiență în utilizarea softul SAP reprezintă un avantaj;
- Orientare spre respectarea termenelor limită și atingerea obiectivelor;
- Cunoașterea limbii engleze cel puțin la nivel mediu, atât verbal, cât și în scris;
- Capacitate de planificare, organizare și prioritizare a activităților;
- Bune abilități de comunicare (verbală și scrisă);
- Spirit analitic, atenție la detalii, acuratețe, transparență.
Responsabilități:
- Recepționarea, controlul și prelucrarea documentelor;
- Ținerea corespondenței cu SFS și cu autoritățile de control;
- Elaborarea Rapoartelor Statistice și celor prevăzute de legislația în vigoare;
- Calcularea taxelor și a impozitelor, TVA, etc;
- Alte sarcini specifice funcției.
Auto de serviciu.
P.S - Cunoasterea limbii româna e obligatorie!!!
Vă rugăm să trimiteți CV la adresa electronică: palaceconstruct.md@gmail.com
- Studii superioare în contabilitate;
- Experiență în domeniul contabilității minim 1 an;
- Cunoștințe avansate de operare PC (MS Office, Word, Excel);
- Cunoasterea standardelor internaționale de raportare financiară (IFRS)
- Experiență în utilizarea softul SAP reprezintă un avantaj;
- Orientare spre respectarea termenelor limită și atingerea obiectivelor;
- Cunoașterea limbii engleze cel puțin la nivel mediu, atât verbal, cât și în scris;
- Capacitate de planificare, organizare și prioritizare a activităților;
- Bune abilități de comunicare (verbală și scrisă);
- Spirit analitic, atenție la detalii, acuratețe, transparență.
Responsabilități:
- Recepționarea, controlul și prelucrarea documentelor;
- Ținerea corespondenței cu SFS și cu autoritățile de control;
- Elaborarea Rapoartelor Statistice și celor prevăzute de legislația în vigoare;
- Calcularea taxelor și a impozitelor, TVA, etc;
- Alte sarcini specifice funcției.
Auto de serviciu.
P.S - Cunoasterea limbii româna e obligatorie!!!
Vă rugăm să trimiteți CV la adresa electronică: palaceconstruct.md@gmail.com
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳