Asistent vânzări / office manager

Perselect Company
Город: Кишинев
Образование: Колледж
Опыт работы: От 1 года
Зарплата: 12000 MDL
График: Полный день
Место работы: На территории работодателя
Responsabilități:
- Îndeplinirea task-urilor administrative alături de directorul general;
- Organizarea și participarea la ședințe interne și externe, întâlniri cu clienții și alte evenimente;
- Recepţionarea şi redirecționarea apelurilor telefonice și email-urilor;
- Primirea corespondenței primite;
- Redactarea de scrisori, rapoarte, solicitări de informații către departamentele din cadrul întreprinderii, precum și răspunsuri și oferte de preț.

Cerințe:
- Experiență în domeniul administrativ, vânzări, relații cu clienți;
- Studii medii/superioare;
- Cunoașterea avansată a limbii română și rusă, engleza constituie un avantaj;
- Persoană creativă, responsabilă și cu dorință de a învăța lucruri noi;
- Abilități de negociere și convingere.

Condiții de muncă:
- Grafic de luni până vineri, orele 9:00-18:00 sau 8:00-17:00;
- Salariu de la 12000 lei;
- Locația: Chișinău, Centru.

Expediază CV-ul pe adresa de E-mail perselect7@gmail.com
Контактное лицо:
HR
E-mail:
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть