Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден. Смотреть активные вакансии в рубрике Офисные работники

Asistent director, birou, oficiu

DSCD №14975012, 23 декабря 2024
Город: Кишинев
Образование: Университет, институт
Опыт работы: От 1 года
Зарплата: Не указана
График: Полный день
Место работы: На территории работодателя
Suntem în căutarea unui/unei Secretar(-e) referent motivat și entuziast pentru a face parte din echipa noastră. Dacă ești interesat(ă) să îți construiești o carieră de succes și să devii parte a unei echipe dinamice și profesioniste, acum este momentul să te alături!

RESPONSABILITĂȚILE job-ului:
- Asistarea Directorului în activitățile zilnice ale entității.
- Coordonarea activităților de secretariat, inclusiv formarea, înregistrarea, repartizarea și păstrarea documentației conform standardelor de activitate.
- Organizarea circulației complete a documentelor interne și externe.
- Elaborarea și corectarea scrisorilor, notelor și altor acte interne.
- Verificarea calității documentelor destinate Directorului.
- Monitorizarea termenelor și modului de executare a sarcinilor și documentelor.
- Redirecționarea fluxului de informații către persoanele competente din companie.
- Efectuarea și gestionarea convorbirilor telefonice (recepția și redirecționarea apelurilor, transmiterea fax-urilor, e-mail-urilor).
- Suport pentru primirea oaspeților, clienților entității.

CERINȚE:
- Studii superioare (se acceptă și studii în curs)
- Experiență de muncă la un post similar minim 1 an
- Abilități de organizare și planificare eficientă
- Experiență în organizarea și gestionarea documentației/corespondenței
- Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta şi de a le valorifica prin furnizarea acestora către specialiștii entității
- Cunoștințe de limbă română, engleză (nivel B1- B2) și rusă
- Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Adobe Ilustrator)
- Capacitate de a învăța, spirit organizatoric, orientare spre rezultat
- Caracteristici personale: Prezentabil(ă), responsabil(ă), pozitiv(ă), punctual(ă);
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, receptivitate
- Business dress code

BENEFICII/AVANTAJE:
- Angajare oficială în câmpul muncii;
- Salariu competitiv, în concordanță cu experiența și abilitățile tale.;
- Program de lucru: 8 ore pe zi/40 ore pe săptămână, luni – vineri, 8:00 – 17:00;
- Pachet social complet din prima zi de angajare;
- Oportunitate de dezvoltare profesională;
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, implicată și responsabilă.

Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format European, completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email office.dscd@gmail.com , cu indicarea funcției

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден. Смотреть активные вакансии в рубрике Офисные работники
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено