Agent vanzari bilete de avion
№11617699, 1 августа 2022
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Ne dorim în echipa noastră o persoană pasionată de ticketing, motivată să învețe, ageră și comunicabilă. Responsabil de rezultat, orientat spre vânzări, interacțiune cu clienții prin canale multiple (tel., chat, viber, telegram, rețele sociale Facebook, email etc.) multitasking.
Oferim:
• Pachet salarial motivant, negociabil.
• Bonusuri în funcție de rezultate.
• Creștere şi posibilitate de formare profesională, cursuri, instruire specifică.
• Mediu de lucru într-o echipă de top, tânără şi dinamică. Fixăm obiective ambițioase și constant perfecționăm și eficientizăm procesul de vânzare atât online cât și offline.
Candidatul ideal:
• cunoasterea sistemelor de rezervari Amadeus, Gabriel.
• abilitati foarte bune de comunicare si negociere.
• capacitati excelente de exprimare.
• cunoasterea limbii engleze si ruse este obligatorie.
• cunoasterea l.engl. si /sau altor limbi straine constituie un avantaj.
• capacitatea de realizare a responsabilitatilor cu o minima supervizare.
• experienta in domeniu min 3 ani.
Responsabilitati:
• Preluarea cererilor de la clienti si transmiterea de cotatii de pret conform procedurilor companiei.
• Asistenta clienti pe tot parcursul procesului pre si post vanzare.
• Asistarea clientilor la efectuarea check-in-ului online.
• Promovarea produselor agentiei si ghidarea clientului catre cea mai buna varianta de calatorie.
• Urmarirea platilor efectuate de clienti in vederea emiterii documentelor de calatorie.
Locația: Chișinău, centru (Puskin 24)
Salariu: motivant, negociabil plus parte variabilă.
Cei interesaţi sunt rugaţi să transmită CV-urile la adresa de mail: director@amadeustravel.md
Oferim:
• Pachet salarial motivant, negociabil.
• Bonusuri în funcție de rezultate.
• Creștere şi posibilitate de formare profesională, cursuri, instruire specifică.
• Mediu de lucru într-o echipă de top, tânără şi dinamică. Fixăm obiective ambițioase și constant perfecționăm și eficientizăm procesul de vânzare atât online cât și offline.
Candidatul ideal:
• cunoasterea sistemelor de rezervari Amadeus, Gabriel.
• abilitati foarte bune de comunicare si negociere.
• capacitati excelente de exprimare.
• cunoasterea limbii engleze si ruse este obligatorie.
• cunoasterea l.engl. si /sau altor limbi straine constituie un avantaj.
• capacitatea de realizare a responsabilitatilor cu o minima supervizare.
• experienta in domeniu min 3 ani.
Responsabilitati:
• Preluarea cererilor de la clienti si transmiterea de cotatii de pret conform procedurilor companiei.
• Asistenta clienti pe tot parcursul procesului pre si post vanzare.
• Asistarea clientilor la efectuarea check-in-ului online.
• Promovarea produselor agentiei si ghidarea clientului catre cea mai buna varianta de calatorie.
• Urmarirea platilor efectuate de clienti in vederea emiterii documentelor de calatorie.
Locația: Chișinău, centru (Puskin 24)
Salariu: motivant, negociabil plus parte variabilă.
Cei interesaţi sunt rugaţi să transmită CV-urile la adresa de mail: director@amadeustravel.md
Телефон:
Контактное лицо:
Директор
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳