Agent vânzări bilete de avion (cu experiență)
Voiaj International & CO SRL
№14549742, 12 сентября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Ne dorim în echipa noastră o persoană pasionată de ticketing, ageră și comunicabilă, responsabilă de rezultat, orientare spre vânzări, interacțiune cu clienții prin canale multiple (tel., chat, viber, telegram, rețele sociale Facebook/Instagram, email).
Descrierea atribuții:
- Preluarea solicitărilor clienți, vânzări directe, apeluri telefonice, email-uri;
- Rezervarea, emiterea biletelor și procese post-vânzare;
- Suport vânzare bilete de avion pagina web www.voiaj.md;
- Urmărirea plăților efectuate de către clienți și emiterea biletelor de călătorie.
Oferim:
- Pachet salarial motivant, negociabil;
- Bonusuri în funcție de rezultate;
- Creștere și posibilitate de formare profesională, cursuri, instruire specifică;
- Mediu de lucru într-o echipă de top, tânără și dinamică. Fixăm obiective ambițioase și constant perfecționăm și eficientizăm procesul de vânzare prin toate instrumentele de marketing atât online cât și offline.
Ce trebuie să cunoști:
- Cunoașterea limbilor română și rusă, engleza constituie avantaj;
- Experiență în vânzări bilete avion, Call Center și lucru cu clienții. Responsabilitate pentru procesul de vânzare offline și online;
- Cunoașterea sistemului de rezervări Amadeus (alte sisteme de ticketing, GDS, NDC constituie avantaj);
- Utilizarea diferitelor aplicații, soluții de interacțiune și comunicare cu clienții;
- Abilități de convingere, comunicare, persoană energică, gândire pozitivă.
Scrie-ne despre tine, expediază CV-ul la email/adresa indicată.
Email: epascal@voiaj.md
Descrierea atribuții:
- Preluarea solicitărilor clienți, vânzări directe, apeluri telefonice, email-uri;
- Rezervarea, emiterea biletelor și procese post-vânzare;
- Suport vânzare bilete de avion pagina web www.voiaj.md;
- Urmărirea plăților efectuate de către clienți și emiterea biletelor de călătorie.
Oferim:
- Pachet salarial motivant, negociabil;
- Bonusuri în funcție de rezultate;
- Creștere și posibilitate de formare profesională, cursuri, instruire specifică;
- Mediu de lucru într-o echipă de top, tânără și dinamică. Fixăm obiective ambițioase și constant perfecționăm și eficientizăm procesul de vânzare prin toate instrumentele de marketing atât online cât și offline.
Ce trebuie să cunoști:
- Cunoașterea limbilor română și rusă, engleza constituie avantaj;
- Experiență în vânzări bilete avion, Call Center și lucru cu clienții. Responsabilitate pentru procesul de vânzare offline și online;
- Cunoașterea sistemului de rezervări Amadeus (alte sisteme de ticketing, GDS, NDC constituie avantaj);
- Utilizarea diferitelor aplicații, soluții de interacțiune și comunicare cu clienții;
- Abilități de convingere, comunicare, persoană energică, gândire pozitivă.
Scrie-ne despre tine, expediază CV-ul la email/adresa indicată.
Email: epascal@voiaj.md
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳