Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден. Смотреть активные вакансии в рубрике Менеджеры

Administrator manager la atelierul pentru copii tuktuk full time

TukTuk №13812753, 6 апреля 2024
Город: Кишинев
Образование: Любое
Опыт работы: Любой
Зарплата: От 8 000 До 15 000 MDL
График: Полный день
Место работы: На территории работодателя
Graficul de lucru este 5 zile pe saptamana (40 ore) Obligatoriu este o zi de weekend si restul zilelor sunt pe parcursul saptamanii.
In weekend este obligatorie prezenta fizica, insa pe parcursul saptamanii poate fi combinata cu lucrul de acasa dupa o perioada de munca in oficiu.

In decurs de 2-3 luni programul de lucru poate trece la standartul Luni-Vineri, respectiv nu va fi nevoie de lucrat in weekend.

Salariul depinde de vanzarile ce le-ati facut, respectiv poate fi intre 10-20 mii.

Responsabilități:
Executarea lucrărilor de secretariat;
Organizarea și întreținerea spațiilor de birouri;
Comunicarea cu clienții într-o manieră politicoasă și profesionistă, receptivitate și acționare imediată la necesitățile și solicitările clienților
Informarea promptă a administratorului referitor la schimbările necesare, actualizările și situațiile întîmpinate cu clienții;
Preluarea apelurilor de la clienți și efectuarea apelurilor de ieșire;
Organizarea, planificarea și coordonarea activității individuale,
Prezentarea, promovarea produsului companiei, completarea datelor în sistem (CRM);
Instruirea continuă și ridicarea calificării personale;
Primirea plăților.
Pregătirea, semnarea și evidența contractelor.
Instiințarea elevilor despre plăți și prelungirea abonamentului.
Crearea și gestionarea grupelor pentru elevi, evidența absentelor și organizarea recuperărilor.
Crearea conținutului pentru paginile de social media, inclusiv filmări și fotografii la fiecare lecție.
Răspunderea la mesaje și comentarii pe diverse platforme     
Postarea regulată pe rețelele de socializare(FB/INSTA) și canalul Telegram.    
Comunicarea cu clienții existenți prin chatbot-ul Telegram, monitorizarea și răspunsul la mesaje.
Primirea și introducerea în Excel a elementelor din lemn necesare pentru lecții.
Gestionarea stocului de materiale și comandarea acestora de la profesor când este necesar.
Achiziționarea suruburilor, șurubelnițelor și altor materiale necesare, căutând cele mai bune prețuri și opțiuni angro.

Cerințe:
Persoană responsabilă, dinamică, punctuală, comunicabilă.
Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Internet;
Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
Abilități excelente de comunicare interpersonală, scrisă și verbală
Organizare a spațiului de lucru;
Experiența de lucru cu CRM-uri va constitui un avantaj;
Experiența de lucru anterioară nu este necesară;

Așteptăm CV-ul tău la adresa: tuktukmoldova@gmail.com
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден. Смотреть активные вакансии в рубрике Менеджеры
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено