Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Смотреть активные вакансии в рубрике
Менеджеры
Administrator al centrului educațional
Academia Nationala de Sah din Moldova
№13434642, 6 декабря 2023
Город:
Кишинев
Образование:
Колледж
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
От 7 000 До 14 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Готовы трудоустроить беженцев
Academia Națională de Șah din Moldova este cel mai mare centru educațional de șah din Europa și top 3 din cele mai mari companii tehnologice educaționale din Republica Moldova.
Ce abilități e nevoie?
- Cu abilități de comunicare rusă/română (engleza reprezintă un avantaj);
- Capabil să genereze interes pentru serviciile oferite de companie;
- Capabil să prezinte informații într-o manieră accesibilă și concisă clienților.
Cerinte:
- Experiență în sfera vânzărilor sau lucrul cu cluebtii;
- Punctualitate;
- Organizare;
- Disciplină executorie și performanţă;
- Disponibilitate de a se dezvolta continuu;
- Utilizarea sigură a computerului (nivel utilizator individual avansat);
- Disponibilitate de a lucra în birou.
Funcționalitate:
- Lucru în programe de tip CRM pentru păstrarea evidenței clienților potențiali și reali;
- Consilierea clienților potențiali și actuali cu privire la serviciile și aspectele organizatorice ale companiei;
- Menținerea locației/oficiului curată și ordonată;
- Relație prietenoasă cu clienții si angajatii companiei.
Program de lucru:
5 zile (marți - sâmbătă), cu două zile libere (duminică și luni)
Orar: 11.00 - 20.00, cu pauză de masă (14.00 - 15.00)
Salariul 7-14 mii lei
Ce abilități e nevoie?
- Cu abilități de comunicare rusă/română (engleza reprezintă un avantaj);
- Capabil să genereze interes pentru serviciile oferite de companie;
- Capabil să prezinte informații într-o manieră accesibilă și concisă clienților.
Cerinte:
- Experiență în sfera vânzărilor sau lucrul cu cluebtii;
- Punctualitate;
- Organizare;
- Disciplină executorie și performanţă;
- Disponibilitate de a se dezvolta continuu;
- Utilizarea sigură a computerului (nivel utilizator individual avansat);
- Disponibilitate de a lucra în birou.
Funcționalitate:
- Lucru în programe de tip CRM pentru păstrarea evidenței clienților potențiali și reali;
- Consilierea clienților potențiali și actuali cu privire la serviciile și aspectele organizatorice ale companiei;
- Menținerea locației/oficiului curată și ordonată;
- Relație prietenoasă cu clienții si angajatii companiei.
Program de lucru:
5 zile (marți - sâmbătă), cu două zile libere (duminică și luni)
Orar: 11.00 - 20.00, cu pauză de masă (14.00 - 15.00)
Salariul 7-14 mii lei
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Смотреть активные вакансии в рубрике
Менеджеры
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено