CV № 416023 din 16 mai 2024
Specialist achizitii, logistica, contabilitate, finante

age 46 ani

Masculin

address Ungheni

30 000 MDL

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

persoană optimistă, responsabilă, informată, studiez mult legislația în domeniul de competență, citesc cărți, joc fotbal

- utilizator încrezut MS Office, Word, Excel, Programe interne de gestionare date - nivel înalt;
- utilizator încrezut Sistemul de achiziții electronice Mtender, Achiziții.md - nivel înalt;
- utilizator încrezut Programul 1C - nivel înalt;
- cunoașterea legislației în domeniu achizițiilor publice;
- planificare și previziune etc.

Vezi mai mult

Experiența profesională

Iulie 2000 - Prezent
24 ani 7 luni

Șef secție management logistic

Direcția regională Vest a IGPF al MAI

Ungheni

1. Coordonarea activităților de exploatare a utilajelor, mecanismelor, transportului și rețelelor inginerești;
2. Asigurarea integrității valorilor materiale și nemateriale aflate în gestiune;
3. Organizarea și coordonarea proceselor de dotare a subdiviziunilor subordonate, întreținere și exploatare de către acestea a bunurilor materiale, tehnicii, armamentului, utilajului energetic și auxiliar, a proiectelor inginerești, transportului, edificiilor, clădirilor și construcțiilor aflate în gestiune;
4. Elaborarea Planului de Finanțare și Planului de Achiziții a Direcției regionale, în limita competenței Secției, referitor la aprovizionarea cu resurse energetice, termice, apă și utilaj necesar pentru deservirea și întreținerea activității Direcției regionale;
5. Coordonează și este responsabil de Procesul de achiziții publice realizat printr-o succesiune de etape, după parcurgerea cărora se obține produsul sau dreptul de utilizare al acestuia, serviciul sau lucrarea, ca urmare a atribuirii unui contract de achiziție publică.
6. Identificarea, evaluarea și prioritizarea riscurilor asociate obiectivelor și activităților specifice serviciului;
7. Coordonarea executării reparațiilor curente, capitale și investițiilor capitale;
8. Implementarea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor Secției.

Limbi

Română Fluent

Rusă Fluent

Italiană Fluent

Franceză Mediu

Engleză Elementar

Studii: Superioare

Absolvit în: 2000

Academia de Studii Economice din Moldova

Facultatea: Cibernetică, statistică și informatică economică

Specialitatea: Statistică și previziune economică

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2005

Organizarea Activității Cancelariilor din Organele Administrației Publice Centrale de Specialitate

Organizator: Academia de Administrare Publică pe lângă Președintele Republicii Moldova

Absolvit în: 2006

Managementul Administrației Publice Centrale

Organizator: Academia de Administrare Publică pe lângă Președintele Republicii Moldova

Absolvit în: 2007

Dezvoltarea Managerială și Arta Conducerii

Organizator: Academia de Administrare Publică pe lângă Președintele Republicii Moldova

Absolvit în: 2011

Administrarea Afacerii

Organizator: Centrul de Dezvoltare Economică și Afaceri Publice, proiect OSCE nr.3100071 realizat de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova în colaborare cu ASEM

Absolvit în: 2021

Management și Leadership

Organizator: Academia de Administrare Publică

Absolvit în: 2023

Seminar online Achizițiile publice de valoare mică. Modificări legislative. Aspecte comparative între HG nr.665/2016 și HG nr.870/2022

Organizator: SIMPALS SRL, Achiziții.md

Absolvit în: 2023

Curs online Prezentarea sistemului de achiziții electronice Mtender

Organizator: Instituția Publică Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe

Absolvit în: 2023

Curs online Achiziții publice: concept, principii și reglementări

Organizator: Instituția Publică Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe

Absolvit în: 2023

Curs online Prezentarea sistemului de achiziții electronice Mtender

Organizator: Instituția Publică Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe

Absolvit în: 2023

Traning online Inventarierea – instrumentul de bună gestionare a patrimoniului

Organizator: Academia de Management Public AES SIDE

Absolvit în: 2024

Seminar online Aspecte practice cu privire la procedurile de achiziții publice - de la planificare, evaluare, implementare, monitorizare și până la arhivarea dosarului

Organizator: Centrul de instruire și consultanță în management financiar și contabilitate PASILIUB-CONT SRL

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Full-time

Permis de conducere

Categoria: A, B, C

Cu automobil personal

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".