Team Leader Audit

VEO Worldwide Services

25 februarie 2025

Chișinău
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 18 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Team Leader Audit

Căutăm un lider energic și dedicat pentru a se alătura echipei noastre din Chișinău, în rolul de Team Leader Audit. Dacă ai spirit de inițiativă, abilități excelente de organizare și capacitatea de a motiva echipa, vrem să te avem alături!

Principalele tale misiuni vor fi:

  • Urmărirea respectării valorilor, regulilor și procedurilor de membrii echipei gestionate;
  • Raportarea rezultatelor în ședințele de management și propunerea de soluții pentru îmbunătățire;
  • Asigurarea performanței echipei și susținerea unui mediu de lucru bun în cadrul echipei;
  • Oferirea de suport operațional pentru diferite sarcini, misiuni, proiecte;
  • Animarea/ motivarea echipei; menținerea calității muncii echipei și a fiabilității datelor furnizate;
  • Stabilirea și comunicarea obiectivelor operaționale membrilor echipei;
  • Evaluarea angajaților în funcție de obiectivele stabilite.

Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:

  • Studii superioare încheiate;
  • Experiență anterioară într-un domeniu relevant: analiză financiară, controlling, contabilitate, audit intern, etc;
  • Experiență în conducerea și gestionarea unei echipe și lucrul cu diferiți KPIs (1-2 ani);
  • Proficiență în limba franceză – nivel minim B2 și limba engleză – nivel minim A2
  • Competențe bune de utilizare a pachetului MS Office, în special Excel;
  • Abilități bune de time management, comunicare și administrare.

Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă; alte bonusuri financiare si non financiare, în funcție de vechime;
  • Training inițial și coaching periodic, adaptat specificului activității desfășurate;
  • Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și multiculturală;
  • Posibilitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
  • O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere.

Activități de well-being, concursuri și diferite competiții în cadrul proiectelor de HR.

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut