
Specialist deservire clienți (Ocnița)
Sebo Credit SRL
11 martie 2025
Ocnița
Posibil fără experiență
În ture
Superioare
În locația angajatorului
Specialist deservire clienți (Ocnița)
Responsabilități:
- Deservirea rapidă și de calitate a clienților;
- Furnizarea informației corecte și detaliate cu privire la produsele și serviciile companiei;
- Cross selling;
- Oferirea răspunsurilor într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților;
- Introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
- Operațiuni cu numerarul și evidența acestuia;
- Păstrarea registrelor operațiunilor zilnice;
- Raportarea zilnică;
- Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
- Studii superioare;
- Experiență în aceeași poziție - 1 an (constituie un avantaj);
- Experiență în tranzacțiile cu numerarul (constituie un avantaj);
- Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
- Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților;
- Cunoașterea l. române și l. ruse.
Aptitudini:
- Simț înalt al responsabilității;
- Lucru în echipă;
- Managementul timpului;
- Lucru sub presiune;
- Punctualitate.
De ce SEBO?
- Salariu motivant;
- Bonusuri de performanță;
- Angajare oficială;
- Programul de munca în ture;
- Asigurare medicală facultativă;
- Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
- Traininguri și dezvoltare profesională.
Așteptăm CV-tău la adresa: hr@sebo.md, diana.ceausu@sebo.md cu mențiunea "Specialist deservire clienți (Ocnița)".
Condițiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt stabilite în Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în procesul de recrutare, publicată pe pagina https://www.sebo.md/pagina/cariera
E-mail: hr@sebo.md, diana.ceausu@sebo.md
Alte anunțuri publicate de această companie
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut