Specialist control fraude
Paynet Services

21 Septembrie 2024

Specialist control fraude

DESPRE COMPANIE:
Paynet este o companie Fintech cu o vastă experiență în proiecte B2B și B2C, axate pe procesarea plăților electronice, gestionarea programelor de loialitate a clienților și furnizarea de soluții pentru plăți online. Ne distingem prin pasiunea și cunoștințele noastre solide în domeniu, oferind servicii de încredere și inovatoare în industria financiară.
Valorile noastre fundamentale: inovația, calitatea și satisfacția clienților. Suntem dedicați să oferim cele mai bune soluții și servicii, fiind în permanență în căutarea modalităților de dezvoltare și a fi în pas cu noile tendințe și tehnologii din industrie.

Responsabilități:

  • Asigurarea respectării legislației RM în domeniul serviciilor de plată și AML;
  • Elaborarea și actualizarea cadrului normativ intern în domeniul serviciilor de plată și a fraudelor;
  • Monitorizarea, investigarea, evidența tranzacțiilor suspecte de fraudă a persoanelor juridice și fizice;
  • Analiza tipurilor de fraude detectate, elaborarea măsurilor pentru reducerea acestora.

Cerințe:

  • Cunoașterea prevederilor legislației în domeniul serviciilor de plată;
  • Cunoașterea PC la nivel de utilizator (Word, Excel, Internet, PowerPoint, etc.);
  • Studii superioare economice sau juridice;
  • Experiență de activitate în conformitate/ control intern / metodologie minimum 2 ani– va constitui un avantaj;
  • Experienta de minim 1 an în sectorul financiar– va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea limbii române și engleze.

Abilităţi:

  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
  • Capacitate de analiză și sintetizare a informaților;
  • Abilități de lucru individual și în echipă;
  • Comunicabilitate, flexibilitate, responsabilitate, bună capacitate de organizare;
  • Orientare spre procese și rezultat.

Oferim:

  • Participarea la proiecte interesante și de amploare;
  • Salariu competitiv, plătit la timp, cu revizuire anuală;
  • Mediu de lucru confortabil, cu un excelent echilibru între viața profesională și personală;
  • Oportunități de dezvoltare personală și profesională, inclusiv cursuri suplimentare;
  • Salariu complet și pachet social conform Codului Muncii din R. Moldova;
  • Cursuri gratuite de limba engleză;
  • Evenimente de teambuilding, activități de echipă captivante, cadouri corporative pentru sărbători și bonusuri pentru evenimente importante (de exemplu, ziua de naștere, nașterea copiilor, etc.);
  • Sarcini complexe și interesante care îți dezvoltă abilitățile;
  • Program de lucru stabil (luni - vineri, 09:00-18:00) cu pauza de masă o oră;
  • Birou confortabil, situat la câțiva pași de parcul Valea Trandafirilor, la adresa: Decebal, 6 (Botanica);
  • Cafea, fructe și snack-uri în birou pentru a menține energia și buna dispoziție.

Expediază CV-ul indicând postul solicitat: hr.office@paynet.md
Informații suplimentare la tel.: +37379660275

E-mail:
hr.office@paynet.md
+37379660275

Alte anunțuri publicate de această companie

QA Manual

21 Septembrie 2024

Promoteri

21 Septembrie 2024

Specialist conformitate

21 Septembrie 2024
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide