Operator Call Center

Operator Call Center

Imaginează-ți că ai posibilitatea de a activa într-o companie internațională. Nu este doar despre produsele noastre, este despre a deschide momente care ne revigorează pe noi toți.

În calitate de Operator Call Center în echipa noastră, vei fi suport pentru toți clienții noștri și conexiunea dintre clienți și colegii noștri de la oficiu.

La Call Center, noi:

  • Asigurăm comunicarea cu clienți prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri ieșire, corespondența scrisă e-mail), conform procedurilor în vigoare
  • Înregistrăm solicitările și reclamațiile clienților și le procesăm în conformitate cu instrucțiunile de lucru specifice
  • Verificăm și menținem gradul de satisfacție a clienților față de serviciile furnizate
  • Asigurăm vânzarea produselor către clienți pe mărcile şi ambalajele corespunzătoare, în cantități/stocuri suficiente, în conformitate cu regulile specifice ale Companiei
  • Dezvoltăm clienţii şi zona de responsabilitate ȋn scopul realizării indicatorilor de afacere ai Companiei si al bugetului de vânzări
  • Acţionezăm la telefon, folosind toate cunoştinţele de vânzare şi negociere dobândite, pentru a creşte volumul vânzărilor produselor Companiei şi pentru a realiza lucrul clienților cu toată gama de produse disponibile
  • Preluăm, Planificăm și înregistrăm în sistem comenzile realizate de clienții companiei

Ca nou membru al echipei noastre trebuie să ai:

  • Studii superioare absolvite
  • Abilități bune PC (MS Office)și CRM
  • Experiență în calitate de Operator Call Center și/sau Telesales
  • Aibilități de comunicare în limba română și rusă
  • Abilități de comunicare în limba engleză (constituie un avantaj)

Poți avea succes în acest rol dacă:

  • Reușești să gestionezi un proces de lucru amplu
  • Colaborezi strâns cu colegii tăi și crezi că „NOI" este mai presus decât „EU"
  • Ai abilități interpersonale foarte bune și îți place să fii explicit în informația livrată
  • Utilizezi toate resursele avute la îndemână pentru a atinge obiectivelef iind perseverent
  • Adopți noile instrumente digitale și le folosești pentru a obține cel mai bun rezultat
  • Capacitatea ta de a analiza piața și comportamentul consumatorilor, combinată cu identificarea oportunităților, sprijini elaborarea planurilor și propunerilor de afaceri pentru investiții strategice în locațiile clienților
  • Gestionezi bunurile noastre pe piață din oficiu
  • Folosești instrumente de comunicare pentru o conversație cât mai eficientă

Cum te vom sprijini:

  • Vei avea o echipă care îți va prezenta compania, rutinele zilnice și procesele de lucru
  • Îți oferim direcții clare pentru onboarding în cadrul companiei
  • Vei învăța cele mai bune tehnici de comunicare
  • Vei utiliza soluții digitale pentru a sprijini colectarea de date, a automatiza procesele și a accesa informații despre companie

Daca sunteți interesat(ă) de poziția vizată, vă rugăm să expediaţi CV-ul la adresa serghei.gaibu@cchellenic.com cu indicarea poziției pentru care aplicați.

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide