Business Operation Support Specialist

Business Operation Support Specialist

Responsabilități:

  • Îndeplinirea calitativă și în termeni oportuni a atribuțiilor sale de serviciu, cât și a sarcinilor încredințate de către Superior/Membrul Comitetului de Conducere a Băncii, în vederea eficientizării activității și realizării intereselor, scopurilor și planului de afaceri al Băncii;
  • Menţinerea unei comunicări permanente cu toţi clienţii creditari pentru solicitarea actelor ce țin de procesul de creditare (rapoarte financiare, documente de proprietate si asigurarea pentru bunurile ce urmează a fi gajate, solicitarea altor acte necesare;
  • Semnarea contractelor/acordurilor adiționale necesare pentru îndeplinirea deciziilor Comitetului de Credite:
  • Semnarea cu clientul a pachetului de documente necesar pentru debursarea creditului;
  • Organizarea procesului de înregistrare a gajului în Registrul gajului bunurilor mobile/imobile;
  • Monitorizarea prezentării actelor aferente procesului de creditare
  • Monitorizarea respectării de către clienţi a prevederilor contractuale şi luarea măsurilor necesare în cazul neîndeplinirii condiţiilor stipulate;
  • Monitorizarea transmiterii de către subdiviziuni în Sediul Principal, în termeni prestabiliți, a pachetelor de documente originale, semnate de către clienți;
  • Deservirea rapidă şi eficientă a clienţilor business conform principiilor şi valorilor de bază ale Băncii.

Cerințe de calificare:

  • Studii superioare, preferabil în economie;
  • Abilităţi analitice;
  • Abilităţi de comunicare şi negociere;
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Persoana deschisă, pozitivă şi tolerantă;
  • Abordare proactivă la locul de muncă;
  • Simţ dezvoltat al responsabilităţii, atenţiei şi punctualităţii;
  • Abilităţi de organizare şi conducere a corespondenţei de afaceri cu clienţii business;
  • Abilităţi de soluţionare a situaţiilor de conflict;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă. Engleza va fi un avantaj.

Beneficii:

  • Seminare și Traininguri
  • Cursuri de Limba Engleză
  • Experiență Internațională
  • Academiile ProCredit
  • Angajare Oficială din Prima Zi
  • Salariu Fix Competitiv
  • Control Medical Anual
  • Zi de Naștere Liberă și Plătită
  • Pachet Social Complet
  • Birou Modern și Confortabil
  • Lucru de la distanță – 1 zi în săptamână
  • Mediu de Lucru Prietenos

Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com.

Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul

Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal.
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide