Administrator recepție, Chișinău

Clientul nostru se remarcă a fi unul dintre cele mai reprezentabile saloane de frumusețe cu o echipă de profesioniști pasionați și cele mai inovatoare tehnici, ce oferă o gamă variată de servicii, de la tratamente de înfrumusețare până la îngrijire personalizată, se află în căutare de un:

ADMINISTRATOR RECEPȚIE, CHIȘINĂU

Principalele responsabilități vor fi:

  • Gestionarea programărilor clienților pentru vizitele la salon;
  • Preluarea apelurilor și informarea clienților privind ofertele salonului actualizate;
  • Procesarea plăților, emiterea cecurilor de casă;
  • Completarea rapoartelor necesare.

Cerințele noastre privind profilul:

  • Persoană deschisă, sociabilă;
  • Abilități bune de comunicare/relaționare și spirit de echipă;
  • Experiență în domeniul vînzării constituie un avantaj;
  • Orientare către clienţi şi rezultate;
  • Abilități de comunicare/scriere corectă în limbele: română/rusă.

Compania oferă:

  • Curs teoretic și practic de inițiere în domeniu;
  • Grafic de muncă 2/2 de la ora 9:00-21:00, pauza de masă 1h;
  • Salariu motivant în creștere, partea fixă+ % din vânzări;
  • Pachet social complet;
  • Posibilitatea de creştere și dezvoltare profesională.

Așteptăm cu drag CV-ul tău pe adresa: dopomoga.staffing@gmail.com, indicând denumirea poziției vacante.
Pentru informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon: +373 78 7 08 500.

E-mail: dopomoga.staffing@gmail.com
(+373) 787 08 500

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide