Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Vezi joburile active în rubrica
Менеджеры
Specialist relații cu clienții
EASY HIRE STAFF
№12516983, 15 mai 2023
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Dispuși să angajăm refugiați
Specialist relații cu clienții.
Echipa Platformei inteligente pentru automatizarea sarcinilor de recrutare, caută Specialist Relații cu Clienții pentru cel mai inovativ produs din Moldova în domeniul automatizării procesului de recrutare - ROCMAN.
Dacă vrei să lucrezi într-o funcție importantă, unde comunici zilnic cu specialiști de top, administratori de companii, te dezvolți profesional și ai creștere financiară, te invităm să aplici pentru această oportunitate unică.
Atribuțiile tale funcționale vor include:
-Consultarea și informarea clienților despre produsele și serviciile prestate de companie;
-Prezentarea produselor și serviciilor către potențialii clienți;
-Identificarea clienților noi și fidelizarea celor existenți;
-Atingerea planului de vânzări prestabilit;
-Întocmirea rapoartelor cu privire la activitatea de vânzări;
-Gestionarea corespondenței pe email;
-Inițierea și organizarea evenimentelor de prezentare în Moldova și Europa;
-Participarea la deplasări cu compania.
Pentru a te descurca cu succes în această funcție e necesar să ai :
-Cunoștințe despre etapele procesului de vînzare a serviciilor;
-Competențe de comunicare în scris și verbal în limba română și rusă, engleză;
-Competențe digitale (Microsoft Office ,Excel, PowerPoint, Word,Google Drive);
-Proactivitate și focus pe rezultat;
-Bun simt și atitudine pozitivă;
-Abilități de planificare a muncii independent;
-Dorință înaltă de învățare;
-Experiență în vânzări sau marketing;
La rândul nostru, îți oferim:
-Program flexibil de muncă;
-Posibilitate de a lucra în format mixt la distanță și din oficiu;
-Remunerare (Salariu fix negociabil în funcție de competențe + % vînzări + Bonusuri);
-Laptop,telefon pachet de telefonie nelimitată;
-Deplasare peste hotare din contul companiei, plata diurnelor;
-Lucru sistemic conform unor procese clare și bine organizate;
-Ghidare pas cu pas în etapa de adaptare și integrare în cadrul companiei;
-Lucru interesant și activ;
-Funcție importantă, unde poți să te dezvolți profesional și financiar;
-Încurajarea inițiativelor tale;
-Colectiv prietenos și mediu armonios de muncă;
-Acces la programe de dezvoltare personală și profesională.
Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră și să te alături unei companii inovatoare și dinamice, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă prezentare a motivelor pentru care ești candidatul ideal pentru această funcție.
Te așteptăm în echipa ROCMAN!
Email: easyhire@rocman.org
Echipa Platformei inteligente pentru automatizarea sarcinilor de recrutare, caută Specialist Relații cu Clienții pentru cel mai inovativ produs din Moldova în domeniul automatizării procesului de recrutare - ROCMAN.
Dacă vrei să lucrezi într-o funcție importantă, unde comunici zilnic cu specialiști de top, administratori de companii, te dezvolți profesional și ai creștere financiară, te invităm să aplici pentru această oportunitate unică.
Atribuțiile tale funcționale vor include:
-Consultarea și informarea clienților despre produsele și serviciile prestate de companie;
-Prezentarea produselor și serviciilor către potențialii clienți;
-Identificarea clienților noi și fidelizarea celor existenți;
-Atingerea planului de vânzări prestabilit;
-Întocmirea rapoartelor cu privire la activitatea de vânzări;
-Gestionarea corespondenței pe email;
-Inițierea și organizarea evenimentelor de prezentare în Moldova și Europa;
-Participarea la deplasări cu compania.
Pentru a te descurca cu succes în această funcție e necesar să ai :
-Cunoștințe despre etapele procesului de vînzare a serviciilor;
-Competențe de comunicare în scris și verbal în limba română și rusă, engleză;
-Competențe digitale (Microsoft Office ,Excel, PowerPoint, Word,Google Drive);
-Proactivitate și focus pe rezultat;
-Bun simt și atitudine pozitivă;
-Abilități de planificare a muncii independent;
-Dorință înaltă de învățare;
-Experiență în vânzări sau marketing;
La rândul nostru, îți oferim:
-Program flexibil de muncă;
-Posibilitate de a lucra în format mixt la distanță și din oficiu;
-Remunerare (Salariu fix negociabil în funcție de competențe + % vînzări + Bonusuri);
-Laptop,telefon pachet de telefonie nelimitată;
-Deplasare peste hotare din contul companiei, plata diurnelor;
-Lucru sistemic conform unor procese clare și bine organizate;
-Ghidare pas cu pas în etapa de adaptare și integrare în cadrul companiei;
-Lucru interesant și activ;
-Funcție importantă, unde poți să te dezvolți profesional și financiar;
-Încurajarea inițiativelor tale;
-Colectiv prietenos și mediu armonios de muncă;
-Acces la programe de dezvoltare personală și profesională.
Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră și să te alături unei companii inovatoare și dinamice, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă prezentare a motivelor pentru care ești candidatul ideal pentru această funcție.
Te așteptăm în echipa ROCMAN!
Email: easyhire@rocman.org
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Vezi joburile active în rubrica
Менеджеры
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut