Specialist management documente
USMF „Nicolae Testemițanu”
№10924415, 15 noiembrie 2021
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu” anunţă concurs pentru postul de specialist Management documente în Departamentul Comunicare şi Relaţii Publice.
Cerinţe:
• Studii superioare în ştiinţele comunicării, filologie sau alte domenii conexe.
• Cunoaşterea la perfecţie a limbii române;
• Cunoaşterea limbii ruse şi a limbii engleze;
• Cunoaşterea computerului (Word, Excel);
• Abilităţi de scriere corectă şi de comunicare;
• Scris caligrafic.
Atribuţii:
• Recepţionarea cererilor şi a demersurilor, înregistrarea şi distribuirea acestora;
• Recepţionarea, înregistrarea, repartizarea corespondenţei primite destinatarilor, organizarea și păstrarea conform termenelor de păstrare;
• Înregistrarea, distribuirea, organizarea şi păstrarea ordinelor;
• Elaborarea ordinelor de primire-predare a bunurilor materiale, asigurarea cu transport etc.
• Elaborarea actelor de predare-primire a documentelor pentru păstrare în Arhiva universitară;
• Redactarea documentelor conform cerințelor (ordine, scrisori, regulamente interne ș.a.);
• Oferă consultații și suport subdiviziunilor universitare în elaborarea Nomenclatorului dosarelor.
Calităţi personale: responsabilitate, punctualitate, comunicativitate, spirit de organizare, capacitate de lucru în echipă, rezistenţă la condiţii de stres.
Ulterior, potențialii candidați vor fi invitați la un interviu.
Cerinţe:
• Studii superioare în ştiinţele comunicării, filologie sau alte domenii conexe.
• Cunoaşterea la perfecţie a limbii române;
• Cunoaşterea limbii ruse şi a limbii engleze;
• Cunoaşterea computerului (Word, Excel);
• Abilităţi de scriere corectă şi de comunicare;
• Scris caligrafic.
Atribuţii:
• Recepţionarea cererilor şi a demersurilor, înregistrarea şi distribuirea acestora;
• Recepţionarea, înregistrarea, repartizarea corespondenţei primite destinatarilor, organizarea și păstrarea conform termenelor de păstrare;
• Înregistrarea, distribuirea, organizarea şi păstrarea ordinelor;
• Elaborarea ordinelor de primire-predare a bunurilor materiale, asigurarea cu transport etc.
• Elaborarea actelor de predare-primire a documentelor pentru păstrare în Arhiva universitară;
• Redactarea documentelor conform cerințelor (ordine, scrisori, regulamente interne ș.a.);
• Oferă consultații și suport subdiviziunilor universitare în elaborarea Nomenclatorului dosarelor.
Calităţi personale: responsabilitate, punctualitate, comunicativitate, spirit de organizare, capacitate de lucru în echipă, rezistenţă la condiţii de stres.
Ulterior, potențialii candidați vor fi invitați la un interviu.
Telefon:
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳