Specialist, Call Center (deservire clienți)

FinComBank - Banca de Finante si Comert SA №14989375, 27 decembrie 2024
Oraș: Chișinău
Studii: Colegiu
Experiența de munca: Posibil fără experiență
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Responsabilități:

Acordarea suportului informațional clienților actuali și potențiali ai băncii cu privire la produsele și serviciile oferite;
Acordarea suportului tehnic asupra produselor/serviciilor utilizatorilor acestor produse, oferind soluții potrivite, în măsura competențelor;
Atragerea clienților noi, vânzarea produselor/serviciilor oferite de bancă clienților existenți și potențiali prin procesarea cererilor de la distanță;
Informarea clienților existenți și a clienților potențiali despre promoțiile curente și ofertele băncii;
Procesarea adresărilor parvenite de la clienți.

Cerințe/Abilități necesare:

Studii medii de specialitate și/sau superioare finisate sau în derulare cu profil economic/tehnic;
Experiența în poziție similară constituie avantaj;
Cunoașterea limbilor română și rusă, engleza va constitui avantaj;
Cunoașterea PC la nivel de utilizator avansat;
Capacitate de lucru individual și în echipă;
Abilități bune de comunicare, responsabilitate, punctualitate;
Integritate profesională, acuratețe și atenție la detalii.

Ce oferim:

Cursuri gratuite de formare si dezvoltare profesională;
Ajutor material pentru evenimente speciale;
Prima de performanță;
Echipă dinamică si ambițioasă.
E-mail:
hr@fincombank.com
Aplică fără CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut