Specialist achiziții
Angroset SRL
№15188796, 21 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Compania Sunpack este in cautarea unui Specialist Achiziții cu experiență în domeniu achizițiilor, capabil să gestioneze procesul de achiziție într-un mod eficient și cu un nivel ridicat.
Cerințe fața de candidat:
Cunoașterea limbii engleze la un nivel minim B1-B2;
Experiență de cel puțin 6 luni în domeniul achizițiilor (în special importuri) – reprezintă un avantaj;
Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
Cunoașterea calculatorului la nivel avansat (excel);
Abilități de analiză a stocurilor, vănzărilor;
Abilități de negociere cu furnizorii.
Responsabilități:
Identificarea nevoilor de achiziție ale companiei și dezvoltarea unui plan de achiziții;
Selectarea furnizorilor potențiali pentru produsele și serviciile necesare;
Negocierea contractelor cu furnizorii și asigurarea celor mai bune condiții de preț și calitate;
Monitorizarea livrărilor și a calității produselor și serviciilor achiziționate;
Gestionarea relațiilor cu furnizorii și asigurarea unei comunicări eficiente între companie și aceștia;
Gestionarea bugetului alocat pentru achiziții și raportarea rezultatelor obținute;
Identificarea și evaluarea riscurilor asociate cu achizițiile și dezvoltarea planurilor de gestionare a acestora;
Îmbunătățirea continuă a abilităților de achiziție și dezvoltarea relațiilor cu furnizorii și alte companii din industrie;
Monitorizarea pieței de mărfuri;
Controlul stării stocurilor de resurse tehnico-materiale, asigurarea existenței permanente a rezervelor;
Vontrolul executării comenzilor.
Ce oferim noi:
Salariu decent;
Program de lucru: Luni-Vineri de la 9:00-17:00;
Salariul motivant și la timp;
Telefon mobil cu pachet de telefonie inclus.
E-mail: hr@sunpack.md
Telefon: 068222782
Cerințe fața de candidat:
Cunoașterea limbii engleze la un nivel minim B1-B2;
Experiență de cel puțin 6 luni în domeniul achizițiilor (în special importuri) – reprezintă un avantaj;
Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
Cunoașterea calculatorului la nivel avansat (excel);
Abilități de analiză a stocurilor, vănzărilor;
Abilități de negociere cu furnizorii.
Responsabilități:
Identificarea nevoilor de achiziție ale companiei și dezvoltarea unui plan de achiziții;
Selectarea furnizorilor potențiali pentru produsele și serviciile necesare;
Negocierea contractelor cu furnizorii și asigurarea celor mai bune condiții de preț și calitate;
Monitorizarea livrărilor și a calității produselor și serviciilor achiziționate;
Gestionarea relațiilor cu furnizorii și asigurarea unei comunicări eficiente între companie și aceștia;
Gestionarea bugetului alocat pentru achiziții și raportarea rezultatelor obținute;
Identificarea și evaluarea riscurilor asociate cu achizițiile și dezvoltarea planurilor de gestionare a acestora;
Îmbunătățirea continuă a abilităților de achiziție și dezvoltarea relațiilor cu furnizorii și alte companii din industrie;
Monitorizarea pieței de mărfuri;
Controlul stării stocurilor de resurse tehnico-materiale, asigurarea existenței permanente a rezervelor;
Vontrolul executării comenzilor.
Ce oferim noi:
Salariu decent;
Program de lucru: Luni-Vineri de la 9:00-17:00;
Salariul motivant și la timp;
Telefon mobil cu pachet de telefonie inclus.
E-mail: hr@sunpack.md
Telefon: 068222782
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut