Specialist achiziții (import)
Ambalaj Market
№14051842, 2 ianuarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
15 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Ambalaj Market este în căutarea unui profesionist dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist Achiziții (Import).
Oferim:
- Graficul de lucru: Luni – Vineri, 09:00 – 17:00,
- Oficiu: sectorul Botanica;
- Instruire gratuită, traininguri pentru dezvoltarea profesională;
- Posibilitatea de dezvoltare și creștere pe plan profesional.
Cerințe:
- Experiență în domeniul achizițiilor de cel puțin 3 ani;
- Cunoașterea limbilor ruse, române și engleze este obligatorie;
- Cunoștințe solide MS Office Outlook, Word, Excel;
- Capacitate de a lucra cu un volum mare de poziții de marfă;
- Abilități de conlucrare, comunicare, negociere și prezentare;
- Responsabil, perseverant, atent la detalii
Responsabilități:
- Identificarea și selectarea furnizorilor conform procesului de achiziție în vederea asigurării stocurilor de marfă;
- Monitorizarea pieței, negocierea prețurilor de achiziție, termenilor și condițiilor de livrare, precum și termenilor de plată;
- Evidența stocurilor la depozitul central;
- Optimizarea permanentă a sortimentului de marfă în funcție de furnizorii aprobați;
- Prospectarea continuă a pieții în vederea identificării noilor furnizori pentru implementarea unui asortimentul nou de marfă;
- Elaborarea rapoartelor și actelor necesare în sistemul de operare a companiei;
- Controlul plăților către furnizori în baza condițiilor stipulate;
- Prezentarea rapoartelor de activitatea către conducerea companiei;
- Colaborarea cu colegii din alte departamente pentru asigurarea procesului calitativ de achiziții.
Oferim:
- Graficul de lucru: Luni – Vineri, 09:00 – 17:00,
- Oficiu: sectorul Botanica;
- Instruire gratuită, traininguri pentru dezvoltarea profesională;
- Posibilitatea de dezvoltare și creștere pe plan profesional.
Cerințe:
- Experiență în domeniul achizițiilor de cel puțin 3 ani;
- Cunoașterea limbilor ruse, române și engleze este obligatorie;
- Cunoștințe solide MS Office Outlook, Word, Excel;
- Capacitate de a lucra cu un volum mare de poziții de marfă;
- Abilități de conlucrare, comunicare, negociere și prezentare;
- Responsabil, perseverant, atent la detalii
Responsabilități:
- Identificarea și selectarea furnizorilor conform procesului de achiziție în vederea asigurării stocurilor de marfă;
- Monitorizarea pieței, negocierea prețurilor de achiziție, termenilor și condițiilor de livrare, precum și termenilor de plată;
- Evidența stocurilor la depozitul central;
- Optimizarea permanentă a sortimentului de marfă în funcție de furnizorii aprobați;
- Prospectarea continuă a pieții în vederea identificării noilor furnizori pentru implementarea unui asortimentul nou de marfă;
- Elaborarea rapoartelor și actelor necesare în sistemul de operare a companiei;
- Controlul plăților către furnizori în baza condițiilor stipulate;
- Prezentarea rapoartelor de activitatea către conducerea companiei;
- Colaborarea cu colegii din alte departamente pentru asigurarea procesului calitativ de achiziții.
Telefon:
Persoana de contact:
Irina
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut