Сoordonator suport psihosocial (coordonator pss) în basarabeasca și cahul

ADRA Moldova №11713807, 17 octombrie 2022
Oraș: Basarabeasca
Studii: Orice
Experiența de munca: Orice
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Locul de muncă: În locația angajatorului
Dispuși să angajăm refugiați
Agenţia Adventistă pentru Dezvoltare, Refacere şi Ajutor (ADRA) este brațul umanitar global al Bisericii Adventiste de Ziua a Șaptea – parte a comunității adventiste de 20 de milioane, cu sute de mii de biserici la nivel global și cea mai mare rețea integrată de asistență medicală și educație din lume. ADRA oferă ajutor și asistență pentru dezvoltare persoanelor din peste 118 țări – indiferent de etnie, afiliere politică, sex sau asociație religioasă. Prin parteneriatul cu comunitățile, organizațiile și guvernele locale, ADRA este capabilă să livreze programe relevante din punct de vedere cultural și să construiască capacitatea locală pentru o schimbare durabilă.

Înființată în 1999, ADRA Moldova este o agenție umanitară și de dezvoltare, cu biroul central situat în Chișinău. Agenția este un membru activ în toate clusterele din Moldova și face parte și din echipa de urgență înființată de ministerele locale prin birourile de sprijin din țară. ADRA Moldova are în prezent 26 de angajați, în timp ce își crește capacitatea de personal ca răspuns la criza din Ucraina.

Contract: Local
Durata: octombrie 2022 - 30 aprilie 2023, cu posibilitate de prelungire
Locație: Basarabeasca/Cahul

În perioada 2022-2023, ADRA Moldova implementează Proiectul „Life-saving humanitarian aid for the conflict-affected population and refugees in Ukraine and neighboring countries, with a focus on the elderly, women and children”, cu suportul financiar al German Federal Foreign Office.

Unul dintre obiectivele proiectului este crearea a 2 Centre de Protecție pentru Refugiați unde vor fi oferite mai multe tipuri de servicii, inclusiv consiliere psihologică. În acest context, ADRA Moldova este în căutare de un Coordonator PSS.

Rolul Coordonatorului PSS:

Coordonatorul Suport Psihosocial va juca un rol esențial în implementarea activităților psihosociale în Chișinău și Cahul. Coordonatorul va coordona inițiativele psihosociale și va lucra în primul rând cu Supervizorul, Facilitatorii și Psihologii Centrului de Protecție care desfășoară activități psihosociale. Coordonatorul va contribui la dezvoltarea intervențiilor psihosociale, a materialelor asociate și va oferi instruire și supraveghere personalului în implementarea activităților psihosociale.

Responsabilități:
Asigură coordonare, supraveghere tehnică și consolidare a capacităților Facilitatorilor, Asistenților Comunitari și Psihologilor care furnizează activități de support psihosocial în Cadrul Centrului.
Supraveghează și gestionează Facilitatorii și se asigură că aceștia beneficiază de formare pentru consolidarea capacităților.
Supraveghează implementarea activităților de suport psihosocial și se asigură că activitățile sunt în conformitate cu cerințele naționale și internaționale privind suportul psihosocial.
Contribuie la dezvoltarea curriculum-ului de activități psihosociale și a planurilor de implementare.
Sprijină toate componentele programului de sprijin psihosocial în ceea ce privește managementul, coordonarea, monitorizarea și evaluarea;
Sprijină dezvoltarea instrumentelor de monitorizare și evaluare;
Elaborează rapoarte de progres și rapoarte finale pentru componentele supravegheate și complementare
Menține o strânsă coordonare cu responsabilul cu raportare;
Colectează lunar date de monitorizare și evaluare (M&E) asociate activităților de suport psihosocial.

Calificări necesare:
Studii universitare în domeniul psihologiei, studiile post-universitare specializate în prevenirea și combaterea traumei vor constitui un avantaj;
Experienţă de minimum 5 ani în domeniul consilierii psihologice
Abilități excelente empatice, de comunicare și observare, responsabilitate, corectitudine, punctualitate și flexibilitate;
Cunoaşterea limbii române și ruse, cunoașterea limbii ucrainene va constitui un avantaj.
Aptitudini de planificare și organizare a activității.
Procesul de aplicare:
Candidații interesați sunt rugați să depună cererile până pe 21 Octombrie 2022, la: hrmanager@adra.md

Aplicațiile trebuie să includă următoarele documente:
1. Curriculum Vitae (CV), în limba română sau engleză;
2. O scrisoare de intenție, motivând interesul pentru această poziție, în limba română sau engleză.
Aplicațiile vor fi analizate în mod continuu, iar ADRA își rezervă dreptul de a opri procesul de aplicare odată ce a fost identificat un candidat potrivit. Doar candidații selectați vor fi contactați.

La ADRA Moldova, ne angajăm să protejăm comunitățile, personalul și alte persoane cu care lucrăm. Vom face tot posibilul pentru a ne asigura că sunt recrutați doar cei care pot promova un mediu de lucru fără abuz sau prejudiciu pentru oricine lucrează sau intră în contact cu ADRA Moldova. Acest post va fi supus unor serii de verificări.
Telefon:
+373 696 64 819
Persoana de contact:
Lidia Gîrleanu
E-mail:
Site:
https://adra.md
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut