Șef magazin specializat Rogob (or. Chisinau)
Rogob carne si mezeluri
№14973438, 20 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Rol: Coordonarea și administrarea magazinului și a depozitului / locului de stocare a materialelor și mărfurilor; gestionarea personalului din magazin, asigurarea aspectului general al magazinului și buna funcționare tehnică și comercială.
Responsabilități:
Managementul și evaluarea activității membrilor echipei ariei sale pe baza indicatorilor de performanță. Evidența angajaților și asigurarea numărului optim pe ture;
Controlul și optimizarea indicatorilor de afacere (volum, nivel de deservire, cheltuieli operaționale, venit);
Promovarea imaginii companiei prin respectarea standardelor de mercantizare și comunicare a prețului de vânzare, asigurarea comunicării promoțiilor și a altor activități de marketing în magazin, conform planului de marketing aprobat;
Managementul cheltuielilor operaționale, cât și controlului utilizării bunurilor din magazin;
Dezvoltarea membrilor de echipă prin sesiuni consecvente de coaching și feedback;
Tratarea obiecțiilor clienților și ale partenerilor de afaceri în conformitate cu politica Companiei;
Respectarea standardului ISO 22000 și cascadarea cerințelor către echipa din subordine;
Ce așteptăm:
experiență în administrarea unui magazin de min 1 an;
studii superioare;
cunoașterea la nivel avansat a limbilor română, rusă;
cunoștinte de operare a Microsoft Office;
spirit de echipă, proactivitate;
Ce oferim:
carieră în una dintre cele mai mari companii producătoare din țară;
salariu competitiv și bonusuri de performanță;
training-uri în domeniul de activitate;
mediu de lucru dinamic și interactiv.
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, expediază-ne CV-ul cu specificarea funcției pentru care aplici, la adresa: hr@rogob.md sau contactează-ne la 060 300 433 și noi avem grijă să te contactăm.
Te așteptăm cu drag în echipa Rogob! Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa: hr@rogob.md
Telefon: 060 300 433
Responsabilități:
Managementul și evaluarea activității membrilor echipei ariei sale pe baza indicatorilor de performanță. Evidența angajaților și asigurarea numărului optim pe ture;
Controlul și optimizarea indicatorilor de afacere (volum, nivel de deservire, cheltuieli operaționale, venit);
Promovarea imaginii companiei prin respectarea standardelor de mercantizare și comunicare a prețului de vânzare, asigurarea comunicării promoțiilor și a altor activități de marketing în magazin, conform planului de marketing aprobat;
Managementul cheltuielilor operaționale, cât și controlului utilizării bunurilor din magazin;
Dezvoltarea membrilor de echipă prin sesiuni consecvente de coaching și feedback;
Tratarea obiecțiilor clienților și ale partenerilor de afaceri în conformitate cu politica Companiei;
Respectarea standardului ISO 22000 și cascadarea cerințelor către echipa din subordine;
Ce așteptăm:
experiență în administrarea unui magazin de min 1 an;
studii superioare;
cunoașterea la nivel avansat a limbilor română, rusă;
cunoștinte de operare a Microsoft Office;
spirit de echipă, proactivitate;
Ce oferim:
carieră în una dintre cele mai mari companii producătoare din țară;
salariu competitiv și bonusuri de performanță;
training-uri în domeniul de activitate;
mediu de lucru dinamic și interactiv.
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, expediază-ne CV-ul cu specificarea funcției pentru care aplici, la adresa: hr@rogob.md sau contactează-ne la 060 300 433 și noi avem grijă să te contactăm.
Te așteptăm cu drag în echipa Rogob! Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa: hr@rogob.md
Telefon: 060 300 433
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut