Șef-adjunct depozit auxiliar

Carmez Processing SRL №15216953, 28 februarie 2025
Oraș: Chișinău
Studii: Nu contează
Experiența de munca: Posibil fără experiență
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Cerințe:

Cunoștințe și experiență în organizarea activității în depozit;
Experiența reprezintă un avantaj;
Abilități de a gestiona reclamațiile și situațiile conflictuale;
Abilităti de comunicare;
Experiență anterioara în coordonarea unei echipe;
Capacităti organizatorice.

Responsabilități:

Coordonarea, organizarea și verificarea activității logistice din cadrul depozitului și a modului de lucru cu personalul din subordine.
Planificarea modul de repartizare a sarcinilor și termenele de îndeplinire pentru echipa din subordine, în asa mod încît să se asigure îndeplinirea obiectivelor stabilite de companie;
Verificarea documentelor eliberate pentru orice mișcare de marfă, atît la intrare, cît și la iesirea din gestiune;
Urmărirea și verificarea păstrării mărfii pe raft, sesizînd orice neconformitate a stocurilor existente în depozit.
Respectarea normelor de siguranță și a standardelor de curățenie în depozit.
Menținerea și raportarea datelor operaționale în sistemele interne.

Compania oferă:

Pachet salarial atractiv;
Prînz gratuit;
Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională;

Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.
E-mail: cristina.marjinean@carmez.md
Aplică fără CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut