Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Vezi joburile active în rubrica
Personal birou
Recepționist(-ă)
Business Center Mialex
№11792071, 2 noiembrie 2022
Oraș:
Soroca
Studii:
Nu contează
Experiența de munca:
Cu experiență
Salariu:
5 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Sarcini de bază:
- Întâmpinarea clienților;
- Acordarea suportului pentru orice întrebare și furnizarea informațiilor referitoare la serviciile centrului;
- Preia apelurile telefonice;
- Informarea vizitatorilor despre serviciile centrului, activitățile și evenimentele care se vor desfășura;
- Îndeplinirea sarcinilor de gestionare a birourilor, inclusiv răspunsuri la telefoane, fotocopiere etc.
- Expedierea mesajelor corecte în numele personalului Centrului și asigurarea că toată lumea primește mesajele în timp rapid;
- Actualizarea bazei de date de contact a clienților și partenerilor;
- Programarea întâlnirilor și altor activități, rezervând conferințe și săli de întâlniri;
- Asistarea clienților în completarea diferitelor cereri.
Cerințe față de candidați:
- Să știi să zâmbești;
- Persoană punctuală, dinamică, energică;
- Abilități înalte de analiză si sinteză;
- Grad înalt de responsabilitate si confidențialitate;
- Abilități bune de comunicare;
- Orientare spre client cu multă empatie;
- Cunoștințe de lucru in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Cunoașterea limbilor română şi rusă.
Ce oferim noi:
- Posibilitatea de a lucra într-o companie cu perspectivă;
- Îți oferim posibilitatea de a lucra într-un centru modern și dotat;
- oportunități de dezvoltare profesională;
- Salariu atractiv;
- Program de lucru full time.
- Întâmpinarea clienților;
- Acordarea suportului pentru orice întrebare și furnizarea informațiilor referitoare la serviciile centrului;
- Preia apelurile telefonice;
- Informarea vizitatorilor despre serviciile centrului, activitățile și evenimentele care se vor desfășura;
- Îndeplinirea sarcinilor de gestionare a birourilor, inclusiv răspunsuri la telefoane, fotocopiere etc.
- Expedierea mesajelor corecte în numele personalului Centrului și asigurarea că toată lumea primește mesajele în timp rapid;
- Actualizarea bazei de date de contact a clienților și partenerilor;
- Programarea întâlnirilor și altor activități, rezervând conferințe și săli de întâlniri;
- Asistarea clienților în completarea diferitelor cereri.
Cerințe față de candidați:
- Să știi să zâmbești;
- Persoană punctuală, dinamică, energică;
- Abilități înalte de analiză si sinteză;
- Grad înalt de responsabilitate si confidențialitate;
- Abilități bune de comunicare;
- Orientare spre client cu multă empatie;
- Cunoștințe de lucru in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Cunoașterea limbilor română şi rusă.
Ce oferim noi:
- Posibilitatea de a lucra într-o companie cu perspectivă;
- Îți oferim posibilitatea de a lucra într-un centru modern și dotat;
- oportunități de dezvoltare profesională;
- Salariu atractiv;
- Program de lucru full time.
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Vezi joburile active în rubrica
Personal birou
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut