Receptioner(a) hotel
Guest House "Suisse"
№2413807, 10 decembrie 2014
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Se accepta fără experientă
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Munca in schimburi
Guest House "Suisse" este in cautare de Receptioner(a). Guest House "Suisse" este o agentie imobiliara care da in arenda apartamente si spatii in hostel in regim hotelier.
Responsabilitati:
- Preluarea si inregistrarea oaspetilor
- Primirea si cazarea oaspetilor
- Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor, inclusiv incasarea platilor
- Mentinerea corespondentei si relatiilor amicale cu clientii
- Supravegherea bunastarii a apartamentelor
- Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate de la oaspeti
- Rezolvarea reclamatiilor si nemultumirilor clientilor
Cerinte:
- Vorbirea fluenta a limbilor Romana, Rusa si Engleza (OBLIGATORIU!)
- Cunostinte bune de operare Microsoft Word si Excel
- Cunostinte de corespondenta de afaceri
- Foarte bune abilitati de organizare si planificare
- Prezenta agreabila, aspect fizic placut si ordonat
- Orientare catre client, amabilitate si solicitudine maxima
- Flexibilitate in orar (orar flexibil, in dependenta de rezervari, posibil si la ore tarzii)
Beneficii:
- Orar flexibil in dependenta de rezervari
- Deplin pachet social
- Salariu 2500 lei
- Oficiu comod vizavi de monumentul lui Stefan cel Mare
- Telefon si abonament inclus
Persoanele interesate care corespund totalmente cerintelor, sunt rugate sa trimita CV-ul la adresa de email olga@suisse.md.
Responsabilitati:
- Preluarea si inregistrarea oaspetilor
- Primirea si cazarea oaspetilor
- Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor, inclusiv incasarea platilor
- Mentinerea corespondentei si relatiilor amicale cu clientii
- Supravegherea bunastarii a apartamentelor
- Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate de la oaspeti
- Rezolvarea reclamatiilor si nemultumirilor clientilor
Cerinte:
- Vorbirea fluenta a limbilor Romana, Rusa si Engleza (OBLIGATORIU!)
- Cunostinte bune de operare Microsoft Word si Excel
- Cunostinte de corespondenta de afaceri
- Foarte bune abilitati de organizare si planificare
- Prezenta agreabila, aspect fizic placut si ordonat
- Orientare catre client, amabilitate si solicitudine maxima
- Flexibilitate in orar (orar flexibil, in dependenta de rezervari, posibil si la ore tarzii)
Beneficii:
- Orar flexibil in dependenta de rezervari
- Deplin pachet social
- Salariu 2500 lei
- Oficiu comod vizavi de monumentul lui Stefan cel Mare
- Telefon si abonament inclus
Persoanele interesate care corespund totalmente cerintelor, sunt rugate sa trimita CV-ul la adresa de email olga@suisse.md.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳