Ofiter de Credite
Sebo Credit SRL
№14975308, 23 decembrie 2024
Oraș:
Dondușeni
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Flexibil
Angajăm și persoane cu dizabilități
Dispuși să angajăm refugiați
Responsabilități:
Asigură deservirea rapidă și de calitate a clienților;
Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
Cross selling;
Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților;
Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
Operațiuni cu numerarul și evidența acestuia;
Păstrarea registrelor operațiunilor zilnice;
Raportarea zilnică;
Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
Studii superioare;
Experiență în aceeași poziție - 1 an (constituie un avantaj);
Experiență în tranzacțiile cu numerarul (constituie un avantaj);
Limbile română, rusă;
Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților.
Aptitudini:
Simț înalt al responsabilității;
Abilități înalte de comunicare în scris și verbală;
Lucru în echipă;
Managementul timpului;
Lucru sub presiune;
Punctualitate.
De ce SEBO?
Salariu motivant;
Bonusuri de performanță;
Angajare oficială;
Programul de munca flexibil;
Asigurare medicală voluntară;
Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
Traininguri și dezvoltare profesională.
APLICĂ AICI
Asigură deservirea rapidă și de calitate a clienților;
Furnizează informația corectă și detaliată cu privire la produsele și serviciile companiei;
Cross selling;
Răspunde într-un mod profesionist și în timp util la reclamațiile, întrebările și cererile clienților;
Asigură introducerea, verificarea și actualizarea rapidă și exactă a informației în baza de date;
Operațiuni cu numerarul și evidența acestuia;
Păstrarea registrelor operațiunilor zilnice;
Raportarea zilnică;
Alte responsabilități legate de deservirea clienților.
Cerințe:
Studii superioare;
Experiență în aceeași poziție - 1 an (constituie un avantaj);
Experiență în tranzacțiile cu numerarul (constituie un avantaj);
Limbile română, rusă;
Cunoștințe de lucru cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
Cunoașterea standardelor și principiilor de deservire a clienților.
Aptitudini:
Simț înalt al responsabilității;
Abilități înalte de comunicare în scris și verbală;
Lucru în echipă;
Managementul timpului;
Lucru sub presiune;
Punctualitate.
De ce SEBO?
Salariu motivant;
Bonusuri de performanță;
Angajare oficială;
Programul de munca flexibil;
Asigurare medicală voluntară;
Experiență unică într-o companie internațională și potențial de creștere;
Traininguri și dezvoltare profesională.
APLICĂ AICI
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut