Office Manager
DOPOMOGA GROUP - RECRUITING COMPANY
№15002926, 2 ianuarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
Supravegherea eficientă a tuturor aspectelor administrative;
Acordarea asistenței către Country Manager în activitățile cotidiene si cele administrative;
Asigurarea recepției apelurilor și a vizitătorilor oficiului;
Administrarea corespondenței de intrare/ieșire (înregistrare,distribuire, păstrare);
Menținerea relațiilor cu furnizorii de consumabile și servicii de birou, monitorizând respectarea termenelor de livrare și optimizarea costurilor;
Pregătirea cererilor oficiale, a corespondenței și a altor documente ale companiei și asigurarea traducerii corecte;
Acordarea asistenței angajaților oficiului pentru organizarea deplasărilor de afaceri (rezervarea biletelor, cazării);
Managementul sarcinilor legate de furnizorii de mașini aflate la bilanțul companiei (comanda la timp a asigurărilor, anvelope de iarnă și de vară, înmatricularea și aprobarea documentelor necesare);
Recrutare anuala a stagierilor/Internship (Coordonarea tuturor etapelor necesare)
Respectarea (și verificarea respectării de către colegi) a normelor, regulilor, instrucțiunilor, ordinelor, indicațiilor și cerințelor privind protecția muncii, siguranța incendiară, salubritatea industrială și protecția mediului înconjurător);
Efectuarea oricăror altor sarcini solicitate de conducere.
Cerințe:
Studii superioare;
Experiență în rol de asistent administrativ sau office manager (preferabil într-o companie internațională);
Atenție la detalii, corectitudine și seriozitate în îndeplinirea sarcinilor;
Abilități excelente de organizare a documentelor, gestionare a arhivei și logisticii de birou;
Cunoștințe solide în utilizarea pachetului Microsoft Office;
Capacități dezvoltate de comunicare și relaționare, atât scris, cât și verbal;
Atitudine proactivă, flexibilitate și orientare spre soluții eficiente în activitatea profesională;
Cunoașterea limbilor română, rusa și engleză la nivel intermediar (B2).
Compania ofera:
Oportunitatea de a lucra într-o companie internațională dinamică, alături de o echipă de profesioniști;
Veți beneficia de traininguri și oportunități de dezvoltare profesională, într-un mediu de lucru energic;
Program de lucru full-time, de la 9:00 la 18:00, în centrul orașului;
Posibilitatea de a fi implicat în proiecte importante și de a realiza inițiative frumoase.
Dacă considerați că sunteți candidatul potrivit, vă rugăm să ne expediați CV-ul dumneavoastră pe e-mail: Dopomoga.Staffing@gmail.com, menționând denumirea
poziției vacante.
Pentru informații suplimentare: 079072277 E-mail: Dopomoga.Staffing@gmail.com
079072277
Supravegherea eficientă a tuturor aspectelor administrative;
Acordarea asistenței către Country Manager în activitățile cotidiene si cele administrative;
Asigurarea recepției apelurilor și a vizitătorilor oficiului;
Administrarea corespondenței de intrare/ieșire (înregistrare,distribuire, păstrare);
Menținerea relațiilor cu furnizorii de consumabile și servicii de birou, monitorizând respectarea termenelor de livrare și optimizarea costurilor;
Pregătirea cererilor oficiale, a corespondenței și a altor documente ale companiei și asigurarea traducerii corecte;
Acordarea asistenței angajaților oficiului pentru organizarea deplasărilor de afaceri (rezervarea biletelor, cazării);
Managementul sarcinilor legate de furnizorii de mașini aflate la bilanțul companiei (comanda la timp a asigurărilor, anvelope de iarnă și de vară, înmatricularea și aprobarea documentelor necesare);
Recrutare anuala a stagierilor/Internship (Coordonarea tuturor etapelor necesare)
Respectarea (și verificarea respectării de către colegi) a normelor, regulilor, instrucțiunilor, ordinelor, indicațiilor și cerințelor privind protecția muncii, siguranța incendiară, salubritatea industrială și protecția mediului înconjurător);
Efectuarea oricăror altor sarcini solicitate de conducere.
Cerințe:
Studii superioare;
Experiență în rol de asistent administrativ sau office manager (preferabil într-o companie internațională);
Atenție la detalii, corectitudine și seriozitate în îndeplinirea sarcinilor;
Abilități excelente de organizare a documentelor, gestionare a arhivei și logisticii de birou;
Cunoștințe solide în utilizarea pachetului Microsoft Office;
Capacități dezvoltate de comunicare și relaționare, atât scris, cât și verbal;
Atitudine proactivă, flexibilitate și orientare spre soluții eficiente în activitatea profesională;
Cunoașterea limbilor română, rusa și engleză la nivel intermediar (B2).
Compania ofera:
Oportunitatea de a lucra într-o companie internațională dinamică, alături de o echipă de profesioniști;
Veți beneficia de traininguri și oportunități de dezvoltare profesională, într-un mediu de lucru energic;
Program de lucru full-time, de la 9:00 la 18:00, în centrul orașului;
Posibilitatea de a fi implicat în proiecte importante și de a realiza inițiative frumoase.
Dacă considerați că sunteți candidatul potrivit, vă rugăm să ne expediați CV-ul dumneavoastră pe e-mail: Dopomoga.Staffing@gmail.com, menționând denumirea
poziției vacante.
Pentru informații suplimentare: 079072277 E-mail: Dopomoga.Staffing@gmail.com
079072277
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut