Office manager / asistent proiecte
Proconsulting SRL
№11199742, 28 februarie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 8 000 Până la 10 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Suntem în căutarea unui nou coleg /noi colege la funcția de Office manager / Asistent proiecte, care va asigura managementul biroului și facilitarea implementării proiectelor de consultanță.
Ce ACTIVITĂȚI ai avea în companie
- Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice
- Evidența, înregistrarea și repartizarea corespondenței, multiplicarea materialelor
- Evidenta și achiziția resurselor materiale (rechizite de birou, etc.)
- Asistență în perfectarea documentației de gestiune a cadrelor
- Asistență la proiecte de consultanță (formatarea și prezentarea rapoartelor, colectarea datelor, etc.)
Caracteristicele candidatului IDEAL
- Student/ă în ultimul an de studii sau absolvent cu specializare în unul din domeniile: juridic, finanțe, marketing sau management
- Experiență în poziția similară minim 1 an
- Cunoașterea limbii române, ruse și engleze
Competențe cheie
- Cunoașterea legislației muncii
-Comunicare și relaționare interpersonală
- Elaborare, formatare, prezentare a documentelor
- Abilități de respectare deadline-uri, lucru în condiții de stres, flexibilitate, soluționare rapidă a problemelor, multitasking, atenție la detalii, responsabilitate
- Cunoașterea aplicațiilor informatice relevante (MS Office, Internet, PowerPoint, etc.)
DE CE AR TREBUI SĂ APLICI
Creștere profesioanlă
Identificăm potențialul în fiecare angajat și-l valorificăm
Oferim posibilitate de instruire
Ce ACTIVITĂȚI ai avea în companie
- Preluarea, transmiterea mesajelor telefonice
- Evidența, înregistrarea și repartizarea corespondenței, multiplicarea materialelor
- Evidenta și achiziția resurselor materiale (rechizite de birou, etc.)
- Asistență în perfectarea documentației de gestiune a cadrelor
- Asistență la proiecte de consultanță (formatarea și prezentarea rapoartelor, colectarea datelor, etc.)
Caracteristicele candidatului IDEAL
- Student/ă în ultimul an de studii sau absolvent cu specializare în unul din domeniile: juridic, finanțe, marketing sau management
- Experiență în poziția similară minim 1 an
- Cunoașterea limbii române, ruse și engleze
Competențe cheie
- Cunoașterea legislației muncii
-Comunicare și relaționare interpersonală
- Elaborare, formatare, prezentare a documentelor
- Abilități de respectare deadline-uri, lucru în condiții de stres, flexibilitate, soluționare rapidă a problemelor, multitasking, atenție la detalii, responsabilitate
- Cunoașterea aplicațiilor informatice relevante (MS Office, Internet, PowerPoint, etc.)
DE CE AR TREBUI SĂ APLICI
Creștere profesioanlă
Identificăm potențialul în fiecare angajat și-l valorificăm
Oferim posibilitate de instruire
Telefon:
Persoana de contact:
Anatolie Palade
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳