Manager servicii clienți
Goring Hotel
№5032838, 2 mai 2017
Oraș:
Chișinău
Studii:
Any
Experiența de munca:
Up to 2 years
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
La GORING, moștenirea noastră este construită pe o bază de integritate, ancorată în modul în care prețuim oaspeții noștri, îi tratăm pe asociații și partenerii noștri și le acordăm comunităților noastre. Fiecare membru al echipei primește servicii la locul de muncă, instruire și dezvoltare pentru avansarea în carieră. Cel mai adesea, avansarea în carieră se întâmplă aici la GORING, unde mai mult de jumătate dintre membrii echipei noastre au fost promovați din interior. Pe măsură ce ne extindem cu branduri noi și pe măsură ce mai multe piețe se dezvoltă în fiecare an, oportunitățile de creștere sunt nesfârșite.
Noi, cei de la hotelul GORING, căutăm în prezent să recruteze personalul "GUEST SERVICES MANAGER" pentru a se alătura echipei noastre bine-stabilite și premiate.
RESPONSABILITATILE LOCULUI DE MUNCA:
> Direcționați și gestionați personalul care interacționează cu clienții pentru a vă asigura experiențe de înaltă calitate.
> Urmăriți operațiunile zilnice ale operațiunilor de la recepție și ale personalului de la recepție, inclusiv supravegherea închiderilor în schimburi, audituri bancare și rapoarte zilnice.
> Asistați-vă cu implementarea programelor de birou pentru a îmbunătăți experiența și a vă bucura de plăcerea oaspeților.
> Monitorizați inventarul, ratele, orarele și salariile complete și cheltuielile.
> Responsabil pentru menținerea conformității și menținerea la zi a noilor inițiative pentru brand și hotel.
> Gestionați direct problemele legate de serviciul de relații cu clienții, pentru o rezolvare satisfăcătoare.
> Asistați cu vânzări și promovați Strategia de vânzare zilnică.
> Responsabil pentru planificarea Departamentului de Recepție și respectarea liniilor directoare ale companiei pentru a asigura o acoperire adecvată.
> Ajutați-l pe Casierul Executiv de două ori pe săptămână, să inspectați camerele de oaspeți și zonele publice.
JOB CALIFICAREA:
> Diplomă sau diplomă în management hotelier sau echivalent într-o disciplină conexă
Un bun.
> Experiența în domeniul ospitalității
> Abilități excelente de comunicare și rezolvare de probleme
> Competențele și experiența de a conduce o echipă care să ofere servicii excepționale de oaspeți
> Dezvoltarea calităților de conducere ale întregului personal
> Experiența de lucru într-un hotel ca reprezentant (sau echivalent)
RESURSE DE MUNCĂ:
Salariu excelent, Bonus suplimentar, Asigurări de viață / sănătate, Relocare
Cheltuieli, asistență educațională, îngrijire medicală, optică și dentară,
Familie / cazare unică.
Solicitanții sau grupul de solicitanți interesați ar trebui să trimită un e-mail detaliat și alte documente de rezervă împreună cu o scrisoare de intenție prin e-mail.
Noi, cei de la hotelul GORING, căutăm în prezent să recruteze personalul "GUEST SERVICES MANAGER" pentru a se alătura echipei noastre bine-stabilite și premiate.
RESPONSABILITATILE LOCULUI DE MUNCA:
> Direcționați și gestionați personalul care interacționează cu clienții pentru a vă asigura experiențe de înaltă calitate.
> Urmăriți operațiunile zilnice ale operațiunilor de la recepție și ale personalului de la recepție, inclusiv supravegherea închiderilor în schimburi, audituri bancare și rapoarte zilnice.
> Asistați-vă cu implementarea programelor de birou pentru a îmbunătăți experiența și a vă bucura de plăcerea oaspeților.
> Monitorizați inventarul, ratele, orarele și salariile complete și cheltuielile.
> Responsabil pentru menținerea conformității și menținerea la zi a noilor inițiative pentru brand și hotel.
> Gestionați direct problemele legate de serviciul de relații cu clienții, pentru o rezolvare satisfăcătoare.
> Asistați cu vânzări și promovați Strategia de vânzare zilnică.
> Responsabil pentru planificarea Departamentului de Recepție și respectarea liniilor directoare ale companiei pentru a asigura o acoperire adecvată.
> Ajutați-l pe Casierul Executiv de două ori pe săptămână, să inspectați camerele de oaspeți și zonele publice.
JOB CALIFICAREA:
> Diplomă sau diplomă în management hotelier sau echivalent într-o disciplină conexă
Un bun.
> Experiența în domeniul ospitalității
> Abilități excelente de comunicare și rezolvare de probleme
> Competențele și experiența de a conduce o echipă care să ofere servicii excepționale de oaspeți
> Dezvoltarea calităților de conducere ale întregului personal
> Experiența de lucru într-un hotel ca reprezentant (sau echivalent)
RESURSE DE MUNCĂ:
Salariu excelent, Bonus suplimentar, Asigurări de viață / sănătate, Relocare
Cheltuieli, asistență educațională, îngrijire medicală, optică și dentară,
Familie / cazare unică.
Solicitanții sau grupul de solicitanți interesați ar trebui să trimită un e-mail detaliat și alte documente de rezervă împreună cu o scrisoare de intenție prin e-mail.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳