Manager Plăți | Departament Servicii Bancare și Suport Business Banking
MAIB
№15188578, 21 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
În acest rol, vei avea următoarele sarcini:
Procesarea corectă și la timp a plăților în MN și VS;
Verificarea și autorizarea plăților;
Evaluarea riscurilor aferente activității în domeniu și asigurarea evitării/diminuării lor;
Asigurarea respectării cerințelor tuturor standartelor de securitate, a politicilor, și a documentelor similar elaborate și aprobate de bancă;
Asigurarea confidențialității informației.
Competențe și abilități care te fac potrivit/potrivită pentru această funcție:
Studii superioare în domeniul financiar-bancar sau un domeniu conex;
Experiență de cel puțin 2 ani în sistemul bancar;
Cunoașterea T24 și Creatio;
Cunoașterea calculatorului și tehnicii de birou la nivel de utilizator;
Cunoașterea limbii române fluent;
Abilități de planificare, organizare și coordonare;
Abilitatea de a comunica eficient și de a lucra în echipă;
Capacități analitice.
În echipa maib vei beneficia de:
Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
Tichete de masă;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Ne vom bucura să facem echipă comună!
Expediază CV-ul și portofoliu la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
* Vor fi contactate la interviu doar persoanele selectate. E-mail:
resurseumane@maib.md
Procesarea corectă și la timp a plăților în MN și VS;
Verificarea și autorizarea plăților;
Evaluarea riscurilor aferente activității în domeniu și asigurarea evitării/diminuării lor;
Asigurarea respectării cerințelor tuturor standartelor de securitate, a politicilor, și a documentelor similar elaborate și aprobate de bancă;
Asigurarea confidențialității informației.
Competențe și abilități care te fac potrivit/potrivită pentru această funcție:
Studii superioare în domeniul financiar-bancar sau un domeniu conex;
Experiență de cel puțin 2 ani în sistemul bancar;
Cunoașterea T24 și Creatio;
Cunoașterea calculatorului și tehnicii de birou la nivel de utilizator;
Cunoașterea limbii române fluent;
Abilități de planificare, organizare și coordonare;
Abilitatea de a comunica eficient și de a lucra în echipă;
Capacități analitice.
În echipa maib vei beneficia de:
Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
Tichete de masă;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Ne vom bucura să facem echipă comună!
Expediază CV-ul și portofoliu la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
* Vor fi contactate la interviu doar persoanele selectate. E-mail:
resurseumane@maib.md
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut