Manager oficiu / resurse umane
Biroul Național al Asigurătorilor de Autovehicule
№14979416, 23 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
15 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Cerințe față de candidat:
- Studii universitare de licență (domeniul juridic/economic va constitui un avantaj);
- Experiență în domeniul managementului de oficiu / resurselor umane;
- Cunoștințe de operare la calculator – Sistem intern de gestiune a documentelor E-management, Microsoft Office (Word, Excell, Power Point), Internet;
- Cunoașterea limbii române/ruse – nivel fluent, a limbii engleze – nivel mediu cel puțin;
- Aptitudini de comunicare, lucru în echipă, planificare şi organizare;
- Determinare și interes pentru dezvoltarea personală, cât și a proceselor interne ale biroului.
Principale atribuții funcționale:
- Oferirea suportului necesar în activitatea organului executiv;
- Îndeplinirea sarcinilor de ordin logistic întru exercitarea activității operaționale a Biroului;
- Înregistrarea/repartizarea corespondenței oficiale/ a documentelor interne prin intermediul Sistemului informațional intern E-management;
- Elaborarea actelor aferente gestiunii resurselor umane pentru personalul BNAA;
- Oferirea consultațiilor / informațiilor solicitate de persoane păgubite / petiționari, în limita atribuțiilor funcționale;
- Crearea și întreținerea unei pagini pe rețele de socializare;
- Alte atribuții delegate de organul executiv.
Persoanele interesate sunt invitate să depună Curriculum Vitae însoțit de o scrisoare de intenție, pe adresa Biroului Național: str. M. Kogălniceanu 16, mun. Chișinău, sau în format electronic, pe adresa de e-mail: bnaa@bnaa.md.
Vor fi contactați pentru susținerea interviului doar candidații selectați.
Informații suplimentare la tel: 022 221 970 / 079303335 sau prin intermediul adresei oficiale de e-mail: bnaa@bnaa.md.
- Studii universitare de licență (domeniul juridic/economic va constitui un avantaj);
- Experiență în domeniul managementului de oficiu / resurselor umane;
- Cunoștințe de operare la calculator – Sistem intern de gestiune a documentelor E-management, Microsoft Office (Word, Excell, Power Point), Internet;
- Cunoașterea limbii române/ruse – nivel fluent, a limbii engleze – nivel mediu cel puțin;
- Aptitudini de comunicare, lucru în echipă, planificare şi organizare;
- Determinare și interes pentru dezvoltarea personală, cât și a proceselor interne ale biroului.
Principale atribuții funcționale:
- Oferirea suportului necesar în activitatea organului executiv;
- Îndeplinirea sarcinilor de ordin logistic întru exercitarea activității operaționale a Biroului;
- Înregistrarea/repartizarea corespondenței oficiale/ a documentelor interne prin intermediul Sistemului informațional intern E-management;
- Elaborarea actelor aferente gestiunii resurselor umane pentru personalul BNAA;
- Oferirea consultațiilor / informațiilor solicitate de persoane păgubite / petiționari, în limita atribuțiilor funcționale;
- Crearea și întreținerea unei pagini pe rețele de socializare;
- Alte atribuții delegate de organul executiv.
Persoanele interesate sunt invitate să depună Curriculum Vitae însoțit de o scrisoare de intenție, pe adresa Biroului Național: str. M. Kogălniceanu 16, mun. Chișinău, sau în format electronic, pe adresa de e-mail: bnaa@bnaa.md.
Vor fi contactați pentru susținerea interviului doar candidații selectați.
Informații suplimentare la tel: 022 221 970 / 079303335 sau prin intermediul adresei oficiale de e-mail: bnaa@bnaa.md.
Telefon:
Persoana de contact:
Diana Morteanu
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut