Manager de Categorie
Linella
№14989436, 3 ianuarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Ne dezvoltăm activ și căutăm colegi noi! Pentru funcția aceasta ne dorim să găsim un negociator profesionist , ambițios și încrezut în puterile sale. La funcția Manager de Categorie vei avea în gestiune o anumită categorie de produse din magazinele noastre. Vei duce tratative cu furnizorii, vei dezvolta sortimentul, vei menține baza existentă. Te invităm să faci parte dintr-o familie mare de profesioniști entuziasmați!
Cerințe:
Studii superioare (preferabil în domenii economice sau de management);
Cunoșterea avansată a limbii române, ruse și engleze (scris și vorbit);
Cunoșterea avansată a MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
Experiență minim 3 ai în activitate de aprovizionare și/sau în retail;
Cunoașterea pieței locale de retail;
Gândire analitică și abilități excelente de luare a deciziilor;
Abilități excelente de negociere și comunicare eficientă.
Responsabilități:
Evaluați și selectați sortimentul și furnizorii, asigurând o ofertă competitivă;
Participați activ la negocieri cu furnizorii;
Analizați constant tendințele pieței;
Monitorizați și analizați mereu concurenții;
Gestionați și coordonați planificarea promoțiilor cu furnizorii;
Elaborați rapoarte și analize pentru a sprijini deciziile strategice ale companiei;
Colaborați mereu cu magazinele din rețea pentru eficiența rezultatelor.
Oferim:
Salariu și premii transparente, achitate în termen;
Premii de performanță;
Bonus pentru fidelitate;
Cadouri de sărbători;
Concediu de două ori pe an;
Echipă tânără, plină de energie și inovare;
Sarcini interesante și mod de lucru dinamic;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atât pe plan profesional, cât și personal;
Grafic de lucru de Luni - Vineri, de la 09:00 până la 17:30.
Adresa: or. Chișinău, șos. Muncești 121.
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md.
Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacante
Cerințe:
Studii superioare (preferabil în domenii economice sau de management);
Cunoșterea avansată a limbii române, ruse și engleze (scris și vorbit);
Cunoșterea avansată a MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
Experiență minim 3 ai în activitate de aprovizionare și/sau în retail;
Cunoașterea pieței locale de retail;
Gândire analitică și abilități excelente de luare a deciziilor;
Abilități excelente de negociere și comunicare eficientă.
Responsabilități:
Evaluați și selectați sortimentul și furnizorii, asigurând o ofertă competitivă;
Participați activ la negocieri cu furnizorii;
Analizați constant tendințele pieței;
Monitorizați și analizați mereu concurenții;
Gestionați și coordonați planificarea promoțiilor cu furnizorii;
Elaborați rapoarte și analize pentru a sprijini deciziile strategice ale companiei;
Colaborați mereu cu magazinele din rețea pentru eficiența rezultatelor.
Oferim:
Salariu și premii transparente, achitate în termen;
Premii de performanță;
Bonus pentru fidelitate;
Cadouri de sărbători;
Concediu de două ori pe an;
Echipă tânără, plină de energie și inovare;
Sarcini interesante și mod de lucru dinamic;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atât pe plan profesional, cât și personal;
Grafic de lucru de Luni - Vineri, de la 09:00 până la 17:30.
Adresa: or. Chișinău, șos. Muncești 121.
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md.
Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacante
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut